Detail kurzu

Záruky, reklamace a maloobchodní prodej spotřebitelům včetně e-shopů

Verlag Dashöfer, nakladatelství, spol. s r. o.

Popis kurzu

Prodáváte-li zboží koncovým zákazníkům, klade na Vás současná legislativa řadu povinností, za jejichž nedodržení hrozí sankce. Avšak při správném porozumění a používání právních předpisů z nich můžete mít užitek. Díky správně uzavřeným smlouvám a vhodně formulovaným obchodním podmínkám při obchodování se spotřebiteli se můžete chránit například proti neoprávněným reklamacím anebo úspěšně řešit spory. Důležité je rovněž zohlednit pravidla v zákoně o ochraně spotřebitele a Nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů (i on-line).

Cílová skupina

Seminář je určen pro:
Seminář je určen prodejcům, kteří prodávají své zboží spotřebitelům­.Zejména pak manažerům odpovědným za prodej zboží a compliance. Dále vedoucím zaměstnancům a pracovníkům, kteří vyřizují reklamační nároky spotřebitelů.

Kontaktní osoba


+420 222 539 301
info@kursy.cz

Hodnocení




Organizátor