Detail kurzu
Záruky, reklamace a maloobchodní prodej spotřebitelům včetně e-shopů
Verlag Dashöfer, nakladatelství, spol. s r. o.
Popis kurzu
Prodáváte-li zboží koncovým zákazníkům, klade na Vás současná legislativa řadu povinností, za jejichž nedodržení hrozí sankce. Avšak při správném porozumění a používání právních předpisů z nich můžete mít užitek. Díky správně uzavřeným smlouvám a vhodně formulovaným obchodním podmínkám při obchodování se spotřebiteli se můžete chránit například proti neoprávněným reklamacím anebo úspěšně řešit spory. Důležité je rovněž zohlednit pravidla v zákoně o ochraně spotřebitele a Nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů (i on-line).
Cílová skupina
Seminář je určen pro:
Seminář je určen prodejcům, kteří prodávají své zboží
spotřebitelům.Zejména pak manažerům odpovědným za prodej zboží a
compliance. Dále vedoucím zaměstnancům a pracovníkům, kteří vyřizují
reklamační nároky spotřebitelů.