Detail kurzu

Základní znalosti asistentky, administrativní pracovnice z oblasti daní a účetnictví

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cíl: profesionální sekretářka, asistentka nebo administrativní pracovnice by měla ovládat řadu znalostí a dovedností z různých oborů činnosti. Velmi často vedou pokladnu, zpracovávají cestovní příkazy, přijímají a vystavují faktury a další podklady pro účetnictví. Je velmi důležité, aby měly alespoň základní znalosti také z oblasti účetnictví a daní. Na semináři se naučíte, jaké musí mít konkrétní doklady náležitosti a jak s nimi nakládat.

Obsah kurzu

  • seznámení s platnou legislativou pro účetnictví a daně
  • přehled daní – jaké daně existují a jaké jsou pro administrativní pracovníky důležité
  • co musí obsahovat účetní doklad z hlediska zákona o účetnictví
  • co musí obsahovat daňový doklad podle zákona o dani z přidané hodnoty a jaké jsou nutné údaje pro účtárnu z pohledu kontrolního hlášení k DPH
  • oběh dokladů ve firmě – interní účetní předpisy
  • archivace – jak dlouho a co je potřeba archivovat
  • vedení pokladny – ceniny – pokladní kniha
  • valutové poklady – jaký používat kurs
  • cestovní příkazy a jejich vyúčtování – platné sazby stravného – ceny PHM a základní náhrady – kde to najdu
  • fakturace – náležitosti faktur – základní informace o DPH – elektronické daňové doklady a jejich zasílání
  • příprava podkladů pro zpracování finančního účetnictví
  • diskuze – řešení konkrétních dotazů z oblasti

Cílová skupina

Určen pro sekretářky, asistentky, administrativní pracovníky a všechny zájemce o tuto problematiku.

Kontaktní osoba

Ing. Křemelová
+420 222 515 741
kremelova@anag.cz

Hodnocení




Organizátor