Detail kurzu
Základní znalosti asistentky, administrativní pracovnice z oblasti daní a účetnictví
ANAG, spol. s r.o.
Popis kurzu
Cíl: profesionální sekretářka, asistentka nebo administrativní pracovnice by měla ovládat řadu znalostí a dovedností z různých oborů činnosti. Velmi často vedou pokladnu, zpracovávají cestovní příkazy, přijímají a vystavují faktury a další podklady pro účetnictví. Je velmi důležité, aby měly alespoň základní znalosti také z oblasti účetnictví a daní. Na semináři se naučíte, jaké musí mít konkrétní doklady náležitosti a jak s nimi nakládat.
Obsah kurzu
- seznámení s platnou legislativou pro účetnictví a daně
- přehled daní – jaké daně existují a jaké jsou pro administrativní pracovníky důležité
- co musí obsahovat účetní doklad z hlediska zákona o účetnictví
- co musí obsahovat daňový doklad podle zákona o dani z přidané hodnoty a jaké jsou nutné údaje pro účtárnu z pohledu kontrolního hlášení k DPH
- oběh dokladů ve firmě – interní účetní předpisy
- archivace – jak dlouho a co je potřeba archivovat
- vedení pokladny – ceniny – pokladní kniha
- valutové poklady – jaký používat kurs
- cestovní příkazy a jejich vyúčtování – platné sazby stravného – ceny PHM a základní náhrady – kde to najdu
- fakturace – náležitosti faktur – základní informace o DPH – elektronické daňové doklady a jejich zasílání
- příprava podkladů pro zpracování finančního účetnictví
- diskuze – řešení konkrétních dotazů z oblasti
Cílová skupina
Určen pro sekretářky, asistentky, administrativní pracovníky a všechny zájemce o tuto problematiku.
Kontaktní osoba
Ing. Křemelová
+420 222 515 741
kremelova@anag.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality