Detail kurzu
ROZVOJ POKROČILÝCH OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ - 2denní
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
5A. AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY – jak se jich přestat obávat a začít je mít rád
Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu.
Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se obav, naučit se a procvičit přípravu a průběh telefonátu. Naučit se zvládat nejobvyklejší komplikace – námitky, agresivní reakce atd. Cílem není naučit účastníky stát se „mluvícími hlavami“, ale vést rozhovor profesionálně a přirozeně zároveň.
Obsah:
- Akviziční telefonát – obávaný strašák v myslích mnoha obchodníků
- Změna přístupu k akvizičním telefonátům – chápání telefonátu jako vytvoření obchodní příležitosti pro obě strany, nikoli jako „obtěžování“
- Příprava na telefonát:
- Definice cíle
- Příprava skriptu
- Správné formulace vedoucí k cíli
- Příprava odpovědi na nejčastější námitky
- Nutnost umět nejen dobře mluvit, ale také poslouchat, co volaný říká
- Umění vnímat i drobné nákupní signály
- Intenzivní nácvik telefonátů
- Úvod, získání pozornosti
- Otevřené a přímé sdělení účelu telefonátu
- Nalezení správné polohy mezi příliš pasivním a příliš agresivním způsobem vedení telefonátu
- Závěr, dotažení telefonátu do cíle
- Etiketa při telefonování
- Zvládání agresivních reakcí volaných
Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, videoanalýza. Termín konání: 20.6.2018
5B. UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady
Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“
Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky.
Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál.
Obsah:
- Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test
- Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit
- Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu
- Frekvence kontaktů – volba té optimální
- Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout
- Projevy zájmu o zákazníka
- Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka
- Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice?
- Tipy a příklady z praxe
Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků. Termín konání: 21.6.2018
Cílová skupina
Obchodní dovednosti
7 800 Kč (s DPH 9 438 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd