Detail kurzu

ROZVOJ POKROČILÝCH OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ - 2denní

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

5A. AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY – jak se jich přestat obávat a začít je mít rád

Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu.

Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se obav, naučit se a procvičit přípravu a průběh telefonátu. Naučit se zvládat nejobvyklejší komplikace – námitky, agresivní reakce atd. Cílem není naučit účastníky stát se „mluvícími hlavami“, ale vést rozhovor profesionálně a přirozeně zároveň.

Obsah:

  • Akviziční telefonát – obávaný strašák v myslích mnoha obchodníků
  • Změna přístupu k akvizičním telefonátům – chápání telefonátu jako vytvoření obchodní příležitosti pro obě strany, nikoli jako „obtěžování“
  • Příprava na telefonát:
    • Definice cíle
    • Příprava skriptu
    • Správné formulace vedoucí k cíli
    • Příprava odpovědi na nejčastější námitky
    • Nutnost umět nejen dobře mluvit, ale také poslouchat, co volaný říká
    • Umění vnímat i drobné nákupní signály
  • Intenzivní nácvik telefonátů
    • Úvod, získání pozornosti
    • Otevřené a přímé sdělení účelu telefonátu
    • Nalezení správné polohy mezi příliš pasivním a příliš agresivním způsobem vedení telefonátu
    • Závěr, dotažení telefonátu do cíle
  • Etiketa při telefonování
  • Zvládání agresivních reakcí volaných

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, videoanalýza. Termín konání: 20.6.2018

5B. UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady

Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“

Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky.

Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál.

Obsah:

  • Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test
  • Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit
  • Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu
  • Frekvence kontaktů – volba té optimální
  • Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout
  • Projevy zájmu o zákazníka
  • Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka
  • Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice?
  • Tipy a příklady z praxe

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků. Termín konání: 21.6.2018

Cílová skupina

Obchodní dovednosti

Poznámka k ceně

7 800 Kč (s DPH 9 438 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor