Detail kurzu
KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEG - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.
Cíl:
- Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe
- Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat, do svých pracovních situací
- Umění jednat efektivně s kolegy
- Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
- Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace
Obsah: Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role
- Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
- Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
- Firemní kultura a atmosféra
Asistentské dovednosti
- Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat
- Jak vytvořit co nejlepší první dojem
- Ice break aneb zaujměte jako profesionál
- Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení
- Small talk
- Umění péče o klienty
- Úprava pracovního prostředí
Komunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality
- Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat
- Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
- Co na nás prozradí neverbální komunikace
- Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
- Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru
Vztahové strategie a spolupráce
- Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
- Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
- Umění vstřícnosti a profesionální asistence
- Odvaha odmítnout a říci Ne a vhodné situace
Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky
Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.
Cílová skupina
Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
Poznámka k ceně
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd