Detail kurzu
TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu - 2denní
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.
Cíl: Seznámit se s hlavními pracovními metodami kreativních týmů z reklamních agentur a osvojit si základy tvůrčího psaní.
- Účastníci semináře se dozvědí, jakým způsobem vzniká kreativní koncept
- Ve zjednodušené formě lektorka předvede tvůrčí proces, při kterém základní idea pro reklamní kampaň vzniká, i způsob, jakým se promítá do textové a vizuální podoby reklamních inzerátů, TV či rozhlasových spotů a letáků
- Součástí programu jsou dvě praktická cvičení, ve kterých si účastníci vyzkoušejí aplikaci získaných znalostí
Obsah:
- Význam zadání pro tvorbu nápadu a psaní textu
- Jak vzniká nápad a proč je důležitý
- Spolupráce textaře a grafika (malujte si!)
- Jak s nápadem (ideou, vizí) pracovat – (headline, soulad obrazu a textu, umístění inzerátu v tisku, řazení stran u direct mailu, obálka jako nositel reklamního sdělení)
- Rozdíl mezi tvorbou direct mailu, tiskového inzerátu a televizní či rozhlasovou reklamou
- První praktické cvičení (tvorba kreativního konceptu)
- Využití literárních postupů v tvorbě reklamního textu
- Tvorba sloganů
- Text pro leták, prospekt, katalog, účelové tiskoviny a význam řazení informací
- Inzeráty a inzertní seriály
- Text venkovní reklamy
- Vyváženost emocionální a racionální stránky reklamního sdělení
- Nejčastější chyby
- Druhé praktické cvičení (psaní kreativního textu)
Metody výuky: Praktická cvičení ve skupinách: tvorba titulku k tiskovému inzerátu (schopnost udržet vazbu mezi textem a vizuálem), tvorba direct mailu (triky pro udržení pozornosti čtenáře). Individuální praktická cvičení: psaní textu se zřetelem na zachycení základní osy příběhu, psaní textu s důrazem na jazykový rytmus. Prezentace textů a jejich vyhodnocení.
Cílová skupina
Marketing
8 600 Kč (s DPH 10 406 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality