Detail kurzu

TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu - 2denní

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.

Cíl: Seznámit se s hlavními pracovními metodami kreativních týmů z reklamních agentur a osvojit si základy tvůrčího psaní.

  • Účastníci semináře se dozvědí, jakým způsobem vzniká kreativní koncept
  • Ve zjednodušené formě lektorka předvede tvůrčí proces, při kterém základní idea pro reklamní kampaň vzniká, i způsob, jakým se promítá do textové a vizuální podoby reklamních inzerátů, TV či rozhlasových spotů a letáků
  • Součástí programu jsou dvě praktická cvičení, ve kterých si účastníci vyzkoušejí aplikaci získaných znalostí

Obsah:

  • Význam zadání pro tvorbu nápadu a psaní textu
  • Jak vzniká nápad a proč je důležitý
  • Spolupráce textaře a grafika (malujte si!)
  • Jak s nápadem (ideou, vizí) pracovat – (headline, soulad obrazu a textu, umístění inzerátu v tisku, řazení stran u direct mailu, obálka jako nositel reklamního sdělení)
  • Rozdíl mezi tvorbou direct mailu, tiskového inzerátu a televizní či rozhlasovou reklamou
  • První praktické cvičení (tvorba kreativního konceptu)
  • Využití literárních postupů v tvorbě reklamního textu
  • Tvorba sloganů
  • Text pro leták, prospekt, katalog, účelové tiskoviny a význam řazení informací
  • Inzeráty a inzertní seriály
  • Text venkovní reklamy
  • Vyváženost emocionální a racionální stránky reklamního sdělení
  • Nejčastější chyby
  • Druhé praktické cvičení (psaní kreativního textu)

Metody výuky: Praktická cvičení ve skupinách: tvorba titulku k tiskovému inzerátu (schopnost udržet vazbu mezi textem a vizuálem), tvorba direct mailu (triky pro udržení pozornosti čtenáře). Individuální praktická cvičení: psaní textu se zřetelem na zachycení základní osy příběhu, psaní textu s důrazem na jazykový rytmus. Prezentace textů a jejich vyhodnocení.

Cílová skupina

Marketing

Poznámka k ceně

8 600 Kč (s DPH 10 406 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor