Detail kurzu

Facebook a Linkedin chytře? Další sociální sítě a jak na ně?

PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost

Popis kurzu

Ať už je vašim cílem rozšiřování povědomí o vaší značce, zvýšení prodejů, remarketing, nebo budování komunity, LinkedIn a Facebook jsou pro Vás skvělými marketingovými nástroji, protože lidé v ČR na sociálních sítích tráví v průměru až 60 minut denně. Pracovat na Facebooku a LinkedInu je jednodušší, než si myslíte. A co využití dalších sociálních sítí – na to se podíváme.

Obsah kurzu

Ještě před 2 lety byla přítomnost na Facebooku a LinkedInu pro většinu firem volitelnou možností. Dnes lidé sociální sítě používají denně, stejně jako email nebo telefon. A chytré firmy toho dokáži využít. Zařadíte se mezi ně?

Zjistěte, jak na to a jak vše vyhodnotit a měřit, ať nevyhazujete peníze oknem.

LinkedIn a Facebook neustále vyvíjí a představuje nové nástroje a funkcionality, které vám pomohou právě k naplnění těchto cílů. I s těmi vás seznámíme.

Pár slov lektorky: „Za jeden den se dozvíte, co jiní zjišťují roky. Když jsem já začínala, tak žádný podobný kurz nebyl a tak jsem si vše zkoušela sama s chybami, které mě stály desetitisíce. Vy je dělat nemusíte. Nebo tedy, alespoň ne úplně všechny.“

Co se naučíte na semináři?

Vybrat správnou strategii pro váš byznys. Optimalizovat vaše webové stránky pro Facebook, LinkedIn. Správně nastavit a ovládat vaši firemní stránku jak na Facebooku a LinkedInu. Vytvářet obsahový plán. Pracovat se statistikami v rámci měření cílů. Pracovat s reklamními nástroji (Správce reklam, Power Editor). Vytvářet, optimalizovat a vyhodnocovat reklamní kampaně. Využívat jednotlivé typy reklam (dynamické, multiproduktové, odkazy atd.). Používat pokročilé nástroje (Audience Insights, Okruhy uživatelů, Konverzní pixely).

Cílová skupina

Pro koho je kurz určen:

Podnikatele s malými i velkými projekty. Podnikatele, kteří se chtějí pustit do reklamy a komunikace na sociálních sítích. HR specialisty a personalisty – pro využití v HR.

Poznámka k ceně

na druhého účastníka ze stejné firmy dáváme 25% slevu, na třetího 30%,....atd.

Hodnocení




Organizátor