Detail kurzu

Marketing, reklama a podpora prodeje II.

TIMING Praha

Popis kurzu

  • zasadit praktické znalosti marketingu do širšího kontextu a rámce v oboru služeb
  • rozvinout znalosti z marketingové komunikace, propagace a reklamy, získané v dřívější teoretické průpravě a v praxi s cílem zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení firmy
  • rozšířit přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
  • získat znalosti pro optimální výběr marketingových nástrojů
  • využít praktická cvičení k aplikaci poznatků do praxe
  • vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).

Obsah kurzu

  • Možnosti a omezení současného marketingu
  • Specifika marketingu ve službách nebo v oborech s převažujícími službami
  • Marketingové a komunikační cíle ve službách, marketingový kontext pro komunikaci – reklamu a podporu prodeje
  • Nalezení a oslovení zákazníků – cílený marketing
  • Marketingové nástroje ve službách, současné trendy, využití, výhody a nevýhody
  • Jak propagovat služby?
  • Případové studie a cvičení
  • Praktická aplikační cvičení – individuální projekty

Lektor: Ing. Lenka Nováková, MBA

Místo: Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Palác YMCA, Na Poříčí 12, 115 30 Praha 1 (blízko Náměstí Republiky) Cena

Standardní cena: 3 600 Kč (Množstevní a jiné slevy viz odkaz Jak získat slevy)

Cílová skupina

  • majitelé firem, podnikatelé v oborech s převažujícími službami
  • obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
  • poradci a experti marketing managementu v agenturách
  • další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky
  • komunikační a propagační specialisté ve firmách s převažujícími službami
Poznámka k ceně

slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php

Kontaktní osoba

RNDr. Jiří Weinberger
+420 604 102 815
timing@timing.cz

Hodnocení




Organizátor