Detail kurzu

Nástup nového zaměstnance do firmy z pohledu personalisty

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Dozvíte se, jak by měla probíhat komunikace personalisty, přímého nadřízeného a nového zaměstnance ještě před nástupem. Odnesete si podrobný návod, co vše je třeba zajistit při nástupu nového zaměstnance, jaké dokumenty jsou součástí jeho osobní složky. Získáte informace, jak předejít případným dohadům z neinformovanosti v oblasti BOZP, PO a hygieny práce. Budete umět seznámit nového zaměstnance s prvotním školením při nástupu.

Obsah kurzu

  • období před nástupem nového zaměstnance z pohledu personalisty,
  • příprava dokumentace – povinné i nepovinné dokumenty,
  • obsah osobní složky zaměstnance,
  • OOPP, popisy činností,
  • první den ve firmě – vstupní dokumentace, vstupní školení,
  • nastavení adaptace na základě priorit výkonu činností,
  • role mentora v prvních týdnech po nástupu,
  • dokumentace – hodnocení práce nového zaměstnance x hodnocení práe mentora,

Praktické ukázky po celou dobu semináře.

Cílová skupina

Seminář je určen HR specialistům, kteří potřebují osvěžit a doplnit znalosti v oblasti práce s novými zaměstnanci.

Poznámka k ceně

kód: 1824340 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 182434A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182434B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182434C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor