Detail kurzu

Jak jednat s klientem s agresivním chováním

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše odpověď kladná.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního chování klientů.

Obsah kurzu

Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše odpověď kladná.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního chování klientů.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor