Detail kurzu
Jak jednat s klientem s agresivním chováním
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše
odpověď kladná.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních
situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního
chování klientů.
Obsah kurzu
Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše
odpověď kladná.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních
situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního
chování klientů.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz