Detail kurzu

Hledáte nové zaměstnance? • správné postupy a principy pro úspěšný výběr nových členů vašeho kolektivu

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cíl semináře: poskytnout zásadní informace a znalosti o průběhu procesu náboru a výběru zaměstnanců, nabídnout sadu nástrojů a správný metodický postup pro úspěšný výběr uchazeče o pracovní místo s nejnovějšími poznatky při výběru nových zaměstnanců.

Obsah kurzu

  • definice pracovního místa a volba vhodného způsobu obsazení
  • sestavení kritérií pro výběr
  • základy typologie – příprava strukturovaného pohovoru
  • příklady vhodných otázek
  • principy vedení pohovoru
  • typologie – praktické rady pro rozpoznání jednotlivých typů osobnosti
  • co lze vyčíst z řeči těla – hodnocení kandidátů – používání testů při výběru
  • sběr a analýza CV – telefonický rozhovor, „Assessment centrum“ – vhodnost použití
  • formalizování nástupu uchazeče a jeho integrace do firmy – adaptační proces
  • tvorba záznamu (protokolu) z výběrového řízení
  • personální marketing – PR organizace a formy získávání uchazečů
  • posilování image firmy jako perspektivního zaměstnavatele
  • diskuze – odpovědi na dotazy

Cílová skupina

Určeno pro personalisty, pracovníky personálních útvarů, jednatele, majitele a řídící pracovníky firem, společností a organizací, kteří si aktivně vybírají kandidáty do svých pracovních týmů.

Hodnocení




Organizátor