Detail kurzu

Marketing a reklama – daňové a účetní aspekty

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Na semináři se dozvíte, jak zvolit při přípravě reklamní akce to nejoptimálnější řešení z pohledu daní a účetnictví. Seznámíte se s daňovými a účetními pravidly pro oblast marketingu a reklamy. V neposlední řadě se naučíte identifikovat daňově uznatelné náklady vyplývající z marketingových činností.

Obsah kurzu

  • dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například:
  • propagační či dárkové poukazy,
  • aktivity na podporu prodeje,
  • zákaznické promoakce,
  • školení pro zákazníky,
  • spotřebitelské soutěže,
  • problematika reklamních dárků a mnohé jiné.
  • daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty),
  • dopady DPH na marketing a finanční plánování včetně technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.,
  • nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy,

představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik,

  • odpovědi na konkrétní otázky posluchačů.

Cílová skupina

Seminář je vhodný pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických a finančních oddělení, daňové poradce, a také pro pracovníky marketingových oddělení, kteří potřebují znát daňové a účetní souvislosti a dopady svých aktivit.

Poznámka k ceně

kód: 1807260 - 2 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 180726A - 4 541 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 180726B - 6 453 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 180726C - 8 126 Kč + DPH

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor