Detail kurzu
Jak zvládnout arogantního lháře? Efektivní komunikace s různými osobnostmi - typologie klientů
Verlag Dashöfer, nakladatelství, spol. s r. o.
Popis kurzu
Moderní prodej je a musí být založen na budování vztahu se zákazníkem. Klient nechce být anonymním odběratelem. Klient chce dostávat adresnou nabídku, chce mít pocit, že právě on je pro nás důležitý. Abychom mohli jednání klientovi přizpůsobit, musíme být schopni identifikovat jeho typ, znát nákupní motivaci konkrétního typu a to vše zvládnout rychle. Vedení obchodního dialogu v relaci s typem klienta umožní budovat vztah se zákazníkem a zajistit relativní trvalost vztahu.
Cílová skupina
Seminář je určen pro
obchodníky, prodejce, reprezentanty
poradce
manažery
všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality