Detail kurzu

Jak řešit krizové situace ve vyjednávání

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu semináře se naučíte v sobě rozvíjet a upevnit dovednosti ve vyjednávání. Poradíme vám, jak se dobře připravit na náročná jednání. Porozumíte způsobům zvládání krizových situací v jednotlivých částech vyjednávání. Budete se umět pohnout z „mrtvého bodu", naučíme vás se vypořádat s různými situacemi ve vyjednávání – námitkami, nesouhlasem, nátlakem, manipulací. Intenzivně budeme trénovat strategie a taktiky na vlastních situacích a názorně si ukážeme, jak účinně využívat vlastní styl vyjednávání.

Obsah kurzu

  • jak krizové situace nejčastěji vznikají,
  • námitky – pokročilé rozdělení,
  • reakce na námitky – postupy a metody,
  • fáze při řešení námitek,
  • poznání taktik a manévrů druhé strany,
  • psychická připravenost vyjednávače,
  • rozpoznání signálů nátlaku a nastupující krizové situace,
  • účinné metody eliminace nátlakových taktik,
  • využití asertivity ve vyjednávání,
  • efektivní metoda BATNA (Best Alternative To a Negotiated Agreement),
  • zvládání stresu při vyjednávání,
  • práce s vlastním stresem.

Seminář je veden intenzívní formou. Řešení modelových situací, hraní rolí, diskuze, rozbor situací.

Cílová skupina

Tento seminář je určen všem zaměstnancům, kteří ke své práci potřebují dovednosti profesionálního zvládání nepříjemných a krizových situací v komunikaci s klienty.

Poznámka k ceně

kód: 1822390 - 7 190 Kč + DPH Základní cena, kód: 182239A - 13 661 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182239B - 19 413 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182239C - 24 446 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor