Detail kurzu

Emoční inteligence – jak zvládat hněv v práci Praha

Albisa s.r.o.

Popis kurzu

Naučit se ovládat své i cizí emoce při jednání s lidmi.

Obsah kurzu

Představte si nepříjemného kolegu, nebo zaměstnance, který sice podává vysoké výkony, ale stále má destruktivní poznámky. Útočí na kolegy i na vás a místo, aby problémy řešil, tak je vyrábí.

Negativní emoce v práci můžou narušit pracovní vztahy a demotivovat celý tým. Pozitivní emoce umí naopak motivovat lidi k týmové spolupráci a špičkovým výkonům.

Úspěšný člověk je odolný vůči negativním emocím podřízených i kolegů. Umí rozeznat, kdy se mu jeho emoce vymykají z pod kontroly a dokáže se znovu ovládat. To je emoční inteligence. Negativní emoce člověka ovládnou tehdy, když má pocit, že nepříjemnému člověku dělá laskavosti a na oplátku nedostává to, co od něj očekává. Dělá s ním “špatný obchod”.

Na školení se naučíte, jak od nepříjemných lidí dostat to, co od nich chcete. A na oplátku pro ně udělat to, co je pro vás ještě přijatelné. Jak s nimi udělat “dobrý obchod”.

Tato schopnost je užitečná pro každého člověka v práci i v osobním životě. Obzvláště užitečná je pro šéfy, protože jim umožňuje ovlivňovat emoce jiných lidí a motivovat je k vysokým pracovním výkonům.

Na školení se podíváme na mezilidskou komunikaci jako na emoční transakce. S lidmi, se kterými si rozumíme obvykle děláme “dobré obchody”. Dáváme jím to, co jim chceme dát, a dostáváme to, co chceme dostat. Emoce se vymknou kotrole, když s někým začneme dělat “špatné obchody”. Dáváme mu to, co chceme dát, ale dostáváme to, co nechceme dostat.

Tehdy je třeba pohledat způsob, jak s dotyčným začít znovu dělat “dobré obchody”. V praxi to znamená, že my uděláme něco navíc, co obvykle neděláme. Abychom dostali od dotyčného to, co on obvykle nedělá a my to chceme dostat.

Po tomto školení budete umět, jak lépe využít emoce při vedení lidí. Získáte tak výhodu před těmi, kteří více spoléhají na sílu peněz, nebo na váhu své funkce.

Nejde o teorii, důležitá je praxe. Dozvíte se a vyzkoušíte si techniky práce s emocemi při vedení lidí, které v praxi opravdu fungují.

Cílem školení je zlepšit Vaše ovládání emocí při vedení jiných lidí. Velká část školení se věnuje diskusi, analýze emocí při vedení lidí a hledání úspěšných řešení na příkladech z praxe.

Na školení najdete odpovědi na tyto otázky:

  • Jaké jsou typy vedení lidí.
  • Jaká je energetika emocí.
  • Jaké jsou typy emocionální výměny během komunikace.
  • Jak emocionálně reagují různé osobnostní typy.
  • Jak změnit své i cizí emoce.
  • Jak reagovat na emoce podřízených.
  • Co způsobuje negativní emoce při vedení lidí.
  • Jak dosáhnout stav mysli potřebný na zvládnutí negativních emocí.

Cílová skupina

Manažeři a zaměstnanci všech úrovní.

Certifikát Osvedčenie spoločnosti Albisa o absolvovaní kurzu. Poznámka k ceně

SLEVA Předprodej 30% (4 990 Kč) při platbě nejpozději 14 dní před školením, t.j. 30.4.

Hodnocení




Organizátor