Detail kurzu
OBCHODNÍ DOVEDNOSTI A PŘÍSTUP KE KLIENTŮM PRO NEOBCHODNÍKY
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro všechny, kteří přichází do styku s klienty a ovlivňují je. Např. asistentky, klientský servis, manažery, také pro všechny neobchodní profese – techniky, ekonomy, lékaře, advokáty apod.
Cíl: Účastníci si natrénují, jak zvládat komplikované, nepříjemné, ale i zdánlivě banální situace v komunikaci s klienty. Budou si v těchto situacích jistější a naučí se je řešit takovým způsobem, aby byly naplněny klientovi potřeby a klient tak odcházel s pocitem, že pro jeho spokojenost bylo učiněno maximum.
Obsah:
- Sjednotíme si pohled na to, jak vnímáme pojem „klientský přístup“ a roli „obchodníka“
- Naučíme se dívat se na věci očima klienta
- Ukážeme si, jak zjistit co klient skutečně chce a proč je důležité na to přijít
- Podíváme se na to, jak překonat námitky skrze:
- Empatii a raport
- Aktivní naslouchání a dotazování
- Parafrázování
Metody výuky: Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.
Cílová skupina
Obchodní dovednosti
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality