Detail kurzu

OBCHODNÍ DOVEDNOSTI A PŘÍSTUP KE KLIENTŮM PRO NEOBCHODNÍKY

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro všechny, kteří přichází do styku s klienty a ovlivňují je. Např. asistentky, klientský servis, manažery, také pro všechny neobchodní profese – techniky, ekonomy, lékaře, advokáty apod.

Cíl: Účastníci si natrénují, jak zvládat komplikované, nepříjemné, ale i zdánlivě banální situace v komunikaci s klienty. Budou si v těchto situacích jistější a naučí se je řešit takovým způsobem, aby byly naplněny klientovi potřeby a klient tak odcházel s pocitem, že pro jeho spokojenost bylo učiněno maximum.

Obsah:

  • Sjednotíme si pohled na to, jak vnímáme pojem „klientský přístup“ a roli „obchodníka“
  • Naučíme se dívat se na věci očima klienta
  • Ukážeme si, jak zjistit co klient skutečně chce a proč je důležité na to přijít
  • Podíváme se na to, jak překonat námitky skrze:
  • Empatii a raport
  • Aktivní naslouchání a dotazování
  • Parafrázování

Metody výuky: Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti

Poznámka k ceně

4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor