JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Cílová skupina

Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Obsahová náplň

Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.

Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.

Obsah:

  • Kdo je to „komplikovaný“ člověk?
  • Proč a čím nás tito stresují
  • Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání
  • Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi
  • Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?
  • Techniky deeskalace konfliktních situací
  • Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi
  • Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.

Lektor:
Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí

Termíny kurzů

03.01.2019

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
klientský servis
tel:
mobil:
e-mail:
studiow@... Zobrazit


Adresa
Karlovo náměstí 319/3, 120 00 Praha 2

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 261 212 *** Zobrazit

mobil:
+420 606 610 *** Zobrazit

e-mail:
studiow@... Zobrazit

web: www.studiow.cz

Adresa
Studio W s.r.o.
Na Hřebenkách 72, Praha 5 Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)