Detail kurzu
TRÉNINK PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ - 4denní
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
A. MODERNÍ RÉTORIKA – 2denní
Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení.
Cíl: Kultivovaný mluvený a hlasový projev je jedním z předpokladů úspěšnosti v mnoha profesích. Lidský hlas jako komunikační prostředek komplexně vypovídá o osobnosti člověka. Ledacos vypoví o jeho psychickém i fyzickém stavu. Osvojením dovedností práce s hlasem a principů moderní rétoriky můžete zlepšit svoje sebevědomí a sebepojetí nejen ve veřejném vystupování, ale také svou komunikační schopnost v různých situacích.
Obsah:
- Mapování individuálních potřeb účastníků
- Jak docílit, aby byl Váš hlas znělý a nosný a přirozený (držení těla, dech)
- Jak mít možnost mluvit dlouho a bez námahy, umět využívat sílu hlasu
- Technika řeči (artikulace a správná výslovnost)
- Jak svůj hlas zvládat v emotivně vypjatých situacích
- Zvládání trémy
- Jak umět svým hlasovým projevem vyjádřit myšlenku a zážitek
- Výrazová hlediska mluveného i čteného projevu
- Jak se podílí neverbální složky výrazu na schopnosti bohatého a srozumitelného verbálního projevu
- Jak umět bez problémů přizpůsobovat svůj hlasový projev okolnostem (v nečekaných situacích apod.)
- Jak komunikovat přirozeně, sebevědomě a přesvědčivě při vystoupení na veřejnosti
- Jak zaujmout posluchače a udržet jejich pozornost
- Jak používat vědomý hlasový projev ve své profesi či případně v osobním životě
Metody výuky: Trénink je citlivě veden s důrazem na osobní přístup lektorky k účastníkům, jako velmi praktický a mimořádně interaktivní. Součástí kurzu jsou týmová i individuální cvičení, modelové situace, hry, videotrénink a precizní zpětná vazba.
Poznámka: Doporučujeme účastníkům, aby přišli na seminář v pohodlném oblečení.
Termín konání: 12. – 13. srpna 2019 Lektor: MgA. Miroslava VYDROVÁ
B. EFEKTIVNÍ PREZENTACE – 2denní
Určeno pro všechny, kteří se chtějí naučit „prodat“ sebe, svou práci, výsledky, projekty, produkty, služby apod., chtějí se zdokonalit v oblasti prezentačních dovedností, získat nové dovednosti a znalosti, tipy a triky a chtějí v dané oblasti dosáhnout úspěchu.
Cíl:
- Rozšířit vědomosti a dovednosti prezentujícího
- Poznat své silné stránky v souvislosti s vedením prezentace
- Naučit se sestavovat prezentaci tak, aby byla efektivní a splnila cíl
- Obdržet konstruktivní zpětnou vazbu na svá vystoupení a doporučení pro rozvoj v žádoucích oblastech
Obsah:
- Sebepoznání v oblasti prezentačních dovedností
- Struktura prezentace – zásady při přípravě a sestavování prezentace, na co se zaměřit, co vše vzít v úvahu, s čím vším počítat a na co nezapomenout – klíčové prvky a momenty v prezentacích
- Vytvoření pozitivního prvního dojmu, co působí přesvědčivě, jak zaujmout posluchače a udržovat jejich pozornost po celou dobu prezentace
- Zásady přednesu při prezentaci – celkový dojem, práce s hlasem, postoj, gesta, práce s prostorem a pomůckami, ovlivňování posluchačů pomocí neverbální komunikace
- Jak posluchač vnímá a co si pamatuje – způsoby, jak zvýšit zapamatovatelnost prezentace
- Pomůcky při prezentaci – dobrý sluha, ale zlý pán – jak se stát pánem situace a využívat pomůcky ve svůj prospěch, kombinování pomůcek a možnosti jejich využití
- Tréma – jak vzniká, jak jí předcházet a regulovat ji
- Mistrovství improvizace – jak si poradit s nenadálými situacemi
- Komunikace s publikem a moderování diskuze – jak zacházet s diskuzí a otázkami během prezentace či po ní, jak si poradit s otázkami a námitkami účastníků
- Tipy na vytváření snímků v MS PowerPoint, doporučení množství barev a textu na snímcích
- Praktický nácvik na reálných prezentacích
- Videotrénink, zpětná vazba a doporučení pro další rozvoj
Metody výuky: Interaktivní seminář vedený formou diskuze, budete se učit díky praktickému procvičování, videotréninku, následnému rozboru a konstruktivní zpětné vazbě.
Termín konání: 14. – 15. srpna 2019 Lektor: Mgr. Petra ŠIMKOVÁ
Cílová skupina
Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
14 900 Kč (s DPH 18 029 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd