Detail kurzu

JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.

Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.

Obsah:

  • Kdo je to „komplikovaný“ člověk?
  • Proč a čím nás tito lidé stresují
  • Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání
  • Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi
  • Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?
  • Techniky deeskalace konfliktních situací
  • Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi
  • Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.

Cílová skupina

Logistika – řízení nákupu a zásobování

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor