Detail kurzu
Strategický management
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu semináře pochopíte, co je (a co není) firemní strategie a jaký je její význam. Poznáte cíle a hlavní úkoly strategického managementu, tvorbu strategie i její metody. Budou ilustrovány způsoby, jak strategii ve firmě zavést a prosadit i jak její úspěšnost hodnotit. Výklad se bude opírat o řadu úspěšných (i neúspěšných) firemních strategií včetně metod jejich prosazování.
Obsah kurzu
- co je firemní strategie a jaký je její význam pro firmu,
- co firemní strategiií není, byť je to často tak nazýváno,
- příklady úspěšných i neúspěšných strategií,
- hlavní typy firemních strategií,
- konkurenční výhody a jejich zdroje,
- jakou strategii zvolit; analýza potenciálních strategií a její metody,
- zavedení a prosazení strategie ve firmě,
- vyhodnocování strategií,
- nejčastější chyby při tvorbě firemních strategií a cesty jejich překonání.
Cílová skupina
Seminář je určen stávajícím i budoucím manažerům, kteří se chtějí seznámit s obsahem, významem a tvorbou strategie jako „královskou“ manažerskou disciplínou jakož i východiskem k řízení všech úspěšných organizací.
kód: 1920690 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 192069A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192069B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192069C - 12 886 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality