Detail kurzu

Strategický management

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu semináře pochopíte, co je (a co není) firemní strategie a jaký je její význam. Poznáte cíle a hlavní úkoly strategického managementu, tvorbu strategie i její metody. Budou ilustrovány způsoby, jak strategii ve firmě zavést a prosadit i jak její úspěšnost hodnotit. Výklad se bude opírat o řadu úspěšných (i neúspěšných) firemních strategií včetně metod jejich prosazování.

Obsah kurzu

  • co je firemní strategie a jaký je její význam pro firmu,
  • co firemní strategiií není, byť je to často tak nazýváno,
  • příklady úspěšných i neúspěšných strategií,
  • hlavní typy firemních strategií,
  • konkurenční výhody a jejich zdroje,
  • jakou strategii zvolit; analýza potenciálních strategií a její metody,
  • zavedení a prosazení strategie ve firmě,
  • vyhodnocování strategií,
  • nejčastější chyby při tvorbě firemních strategií a cesty jejich překonání.

Cílová skupina

Seminář je určen stávajícím i budoucím manažerům, kteří se chtějí seznámit s obsahem, významem a tvorbou strategie jako „královskou“ manažerskou disciplínou jakož i východiskem k řízení všech úspěšných organizací.

Poznámka k ceně

kód: 1920690 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 192069A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192069B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192069C - 12 886 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor