Detail kurzu

Krizové PR firmy a komunikace s médii

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Dozvíte se, jak účinně „podržet“ pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu mediálně nepříjemné události. Seznámíte se s možnými variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace pro média i uvnitř firmy. Naučíte se odolat tlaku, který se v průběhu negativních událostí zákonitě přenáší na celou firmu. Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Obsah kurzu

  • jak firemní krizová událost nejčastěji vzniká a komu hrozí,
  • typy negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
  • jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
  • co dělat, když negativní událost opravdu propukne v celé své síle – jak přemýšlet a čeho se držet,
  • role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
  • co se dá z negativní události naučit pro budoucí komunikaci a PR,
  • firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Cílová skupina

Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace, tedy především:

  • manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR,
  • pracovníci tiskových oddělení, specialisté interní komunikace, specialisté marketingu, pracovníci personálního útvaru apod.
Poznámka k ceně

kód: 1921730 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 192173A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192173B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192173C - 12 886 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor