Detail kurzu
Jak řešit krizové situace ve vyjednávání
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Během semináře se naučíte rozvíjet a upevnit své dovednosti ve vyjednávání. Poradíme vám, jak se dobře připravit na náročná jednání. Porozumíte způsobům zvládání krizových situací v jednotlivých částech vyjednávání. Budete se umět pohnout z „mrtvého bodu", naučíme vás se vypořádat s různými situacemi ve vyjednávání – námitkami, nesouhlasem, nátlakem, manipulací. Intenzivně budeme trénovat strategie a taktiky na vlastních situacích a názorně si ukážeme, jak účinně využívat vlastní styl vyjednávání.
Obsah kurzu
- jak vznikají krizové situace,
- námitky – pokročilé rozdělení,
- reakce na námitky – postupy a metody,
- fáze řešení námitek,
- poznání taktik a manévrů druhé strany,
- rozpoznání signálů nátlaku a nastupující krizové situace,
- účinné metody eliminace nátlakových taktik,
- využití asertivity ve vyjednávání,
- efektivní metoda BATNA (Best Alternative To a Negotiated Agreement),
- psychická připravenost,
- zvládání stresu při vyjednávání,
- práce s vlastním stresem.
Seminář je veden intenzívní formou. Řešení modelových situací, hraní rolí, diskuze, rozbor situací.
Cílová skupina
Všem zaměstnancům, kteří ke své práci potřebují umět profesionálně zvládat nepříjemné a krizové situace v komunikaci s klienty.
kód: 1920870 - 7 190 Kč + DPH Základní cena, kód: 192087A - 13 661 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192087B - 19 413 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192087C - 24 446 Kč +
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz