Detail kurzu

Jak si poradit s problematickým zaměstnancem

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cíl semináře: Zaměstnanci si vypráví mnoho příběhů o nepříjemnostech, které musí u některých zaměstnavatelů snášet. Avšak mnoho zaměstnavatelů by mohlo vyprávět příběh zcela opačný, kdy jim zaměstnanec způsobil nemalé obtíže, zejména při propouštění. Zaměstnavatelé však mají řadu možností, které jim mohou pomoci komplikacím se zaměstnanci předejít. Cílem tohoto semináře je proto prostřednictvím informací, modelových případů, praktických doporučení a odpovědí na otázky účastníků předestřít správné postupy tak, aby zaměstnavatelům umožnily při řešení komplikací postupovat bez drahých chyb.

Obsah kurzu

Úvod

  • stručný úvod tématu, nastínění aktuálnosti tématu

Prevence

  • informace o uchazeči o zaměstnání
  • význam přijímacího pohovoru
  • zkušební doba a možnosti jejího prodloužení (tzv. „druhá šance“)
  • kontrola a hodnocení (včetně nastavení odpovědnosti vedoucích zaměstnanců)
  • nastavení odměňování se zaměřením na (ne)nárokovos­t prémií
  • zakázané nástroje

Řešení problémů

  • vytýkací dopisy – správně a bez chyb
  • dohoda o rozvázání pracovního poměru
  • výpověď pro porušení pracovních povinností
  • výpověď pro neuspokojivé pracovní výsledky
  • okamžité zrušení pracovního poměru

Závěrečná doporučení

!!! SEMINÁŘ UHRAĎTE PROSÍM NEJDŘÍVE 2.1.2019 !!!

Cílová skupina

Určeno pro všechny zaměstnavatele, kteří při zajišťování svých činností najímají a propouští zaměstnance, zejména jednatele, členy představenstva, ředitele, manažery a právníky, v neposlední řadě také vedoucí zaměstnance a pracovníky personálních (HR) oddělení a konečně také mzdové účetní.

Kontaktní osoba

Mgr. Vlachová
+420 222 515 741
vlachova@anag.cz

Hodnocení




Organizátor