Detail kurzu
E-mail marketing a automatizace pro firmy
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Věnuje se Váš podnik digitálnímu marketingu?
Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail
marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Na
praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní
prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do
obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj
s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které
ulehčí každodenní agendu Vám i Vašim kolegům a v neposlední řadě se
podíváme na to, jaké benefity Vám může e-mail marketing přinést a jak je
změřit.
Komu je seminář určen:
Pracovníkům marketingových a obchodních oddělení. Majitelům a vedení
společnosti.
Struktura semináře:
Zařazení e-mailového marketingu do obchodní strategie
firmy
● Současné teorie digitálního marketingu
● Nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle
● Význam E-mail marketingu a současné trendy
Jak úspěšně začít
● Marketingový a mediální plán
● Výběr platformy
● Příprava obsahu – listy, šablony, kampaně
● Proces rozesílky
Segmentace, personalizace, automatizace
● Segmenatce dle geolokálních a procesních hledisek
● Personalizace dle jména či zájmů. Podmíněný obsah
● Základní druhy automatizací a jejich nastavení
Analytika
● Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou
kampaň
● Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají
● Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat Google Analytics
Obsah kurzu
Věnuje se Váš podnik digitálnímu marketingu?
Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail
marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Na
praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní
prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do
obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj
s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které
ulehčí každodenní agendu Vám i Vašim kolegům a v neposlední řadě se
podíváme na to, jaké benefity Vám může e-mail marketing přinést a jak je
změřit.
Komu je seminář určen:
Pracovníkům marketingových a obchodních oddělení. Majitelům a vedení
společnosti.
Struktura semináře:
Zařazení e-mailového marketingu do obchodní strategie
firmy
● Současné teorie digitálního marketingu
● Nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle
● Význam E-mail marketingu a současné trendy
Jak úspěšně začít
● Marketingový a mediální plán
● Výběr platformy
● Příprava obsahu – listy, šablony, kampaně
● Proces rozesílky
Segmentace, personalizace, automatizace
● Segmenatce dle geolokálních a procesních hledisek
● Personalizace dle jména či zájmů. Podmíněný obsah
● Základní druhy automatizací a jejich nastavení
Analytika
● Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou
kampaň
● Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají
● Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat Google Analytics
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality