E-mail marketing a automatizace pro firmy

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Věnuje se Váš podnik digitálnímu marketingu?
Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které ulehčí každodenní agendu Vám i Vašim kolegům a v neposlední řadě se podíváme na to, jaké benefity Vám může e-mail marketing přinést a jak je změřit.
Komu je seminář určen:
Pracovníkům marketingových a obchodních oddělení. Majitelům a vedení společnosti.
Struktura semináře:
Zařazení e-mailového marketingu do obchodní strategie firmy
● Současné teorie digitálního marketingu
● Nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle
● Význam E-mail marketingu a současné trendy
Jak úspěšně začít
● Marketingový a mediální plán
● Výběr platformy
● Příprava obsahu – listy, šablony, kampaně
● Proces rozesílky
Segmentace, personalizace, automatizace
● Segmenatce dle geolokálních a procesních hledisek
● Personalizace dle jména či zájmů. Podmíněný obsah
● Základní druhy automatizací a jejich nastavení
Analytika
● Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň
● Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají
● Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat Google Analytics

Cílová skupina

Veřejný kurz

Obsahová náplň

Věnuje se Váš podnik digitálnímu marketingu?
Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které ulehčí každodenní agendu Vám i Vašim kolegům a v neposlední řadě se podíváme na to, jaké benefity Vám může e-mail marketing přinést a jak je změřit.
Komu je seminář určen:
Pracovníkům marketingových a obchodních oddělení. Majitelům a vedení společnosti.
Struktura semináře:
Zařazení e-mailového marketingu do obchodní strategie firmy
● Současné teorie digitálního marketingu
● Nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle
● Význam E-mail marketingu a současné trendy
Jak úspěšně začít
● Marketingový a mediální plán
● Výběr platformy
● Příprava obsahu – listy, šablony, kampaně
● Proces rozesílky
Segmentace, personalizace, automatizace
● Segmenatce dle geolokálních a procesních hledisek
● Personalizace dle jména či zájmů. Podmíněný obsah
● Základní druhy automatizací a jejich nastavení
Analytika
● Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň
● Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají
● Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat Google Analytics

Termíny kurzů

05.03.2019

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Ing. Irena Spirová, LL.M
e-mail:
info@... Zobrazit


Adresa
PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2), PRAHA

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 517 333 *** Zobrazit

mobil:
+420 736 216 *** Zobrazit

e-mail:
tsm@... Zobrazit

web: www.tsmvyskov.cz

Adresa
TSM, spol. s r.o.
Dukelská 117/12, Vyškov Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)