Detail kurzu
Argumentace, vyjednávání a námitky
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Cíl semináře
Školení je zaměřeno na zlepšení komunikačních dovedností na poli argumentace a všech klíčových kompetencí v oblasti mezilidské komunikace. Cílem semináře je osvojit si hlavní pravidla komunikačních postupů, dobře se připravit na vyjednávání, naučit se základní argumentační a vyjednávací taktiky, uvědomit si, že vedení jednání a vyjednávání je základním prostředkem při formování vztahů se zákazníky (vnitřními i vnějšími) a s partnery.
Komu je seminář určen
Seminář je určený manažerům, obchodníkům, prodejcům a všem těm, kteří potřebují posílit své vyjednávací dovednosti.
– Zásady komunikace a jejich využití
– Brzdy a ztráty při komunikaci
– Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat
– Umění empatie – klíč k ovládání taktu
– Jak číst pocity a myšlenky druhých podle signálů řeči těla
– Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
– Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
– Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
– Styly vyjednávání
– Stěžejní druhy námitek – námitky objektivní, subjektivní, „vševědovy“, zlobné, nevyřčené, na poslední chvíli, výmluvné
– Námitky a jak jim předcházet
– Databanka odpovědí na námitky
– Prezentace produktu, zvládání námitek – cvičení ve skupinách “Námitky”
– Techniky podporující uzavření jednání – kývající pes, strategie ticha…
– Případová studie
– Diskuse, dotazy.
Obsah kurzu
Cíl semináře
Školení je zaměřeno na zlepšení komunikačních dovedností na poli argumentace a všech klíčových kompetencí v oblasti mezilidské komunikace. Cílem semináře je osvojit si hlavní pravidla komunikačních postupů, dobře se připravit na vyjednávání, naučit se základní argumentační a vyjednávací taktiky, uvědomit si, že vedení jednání a vyjednávání je základním prostředkem při formování vztahů se zákazníky (vnitřními i vnějšími) a s partnery.
Komu je seminář určen
Seminář je určený manažerům, obchodníkům, prodejcům a všem těm, kteří potřebují posílit své vyjednávací dovednosti.
– Zásady komunikace a jejich využití
– Brzdy a ztráty při komunikaci
– Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat
– Umění empatie – klíč k ovládání taktu
– Jak číst pocity a myšlenky druhých podle signálů řeči těla
– Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
– Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
– Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
– Styly vyjednávání
– Stěžejní druhy námitek – námitky objektivní, subjektivní, „vševědovy“, zlobné, nevyřčené, na poslední chvíli, výmluvné
– Námitky a jak jim předcházet
– Databanka odpovědí na námitky
– Prezentace produktu, zvládání námitek – cvičení ve skupinách “Námitky”
– Techniky podporující uzavření jednání – kývající pes, strategie ticha…
– Případová studie
– Diskuse, dotazy.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz