Detail kurzu

Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů?
Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu k výkonu.
Seminář je určen pro:

  • obchodní zástupce a specialisty obchodu
  • pracovníky call center
  • klientské pracovníky bank a finančních institucí
  • všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po telefonu

Program semináře:

  • management budoucího klienta
  • akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“
  • proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera
  • telefonické sjednání schůzky v systému akvizice
  • pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu
  • algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí schůzky)
  • „předehřívání“ telefonátu a jeho význam
  • překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na nejčastější námitky
  • trénink sjednání schůzky telefonem, diskuse, zpětná vazba

Obsah kurzu

Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů?
Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu k výkonu.
Seminář je určen pro:

  • obchodní zástupce a specialisty obchodu
  • pracovníky call center
  • klientské pracovníky bank a finančních institucí
  • všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po telefonu

Program semináře:

  • management budoucího klienta
  • akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“
  • proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera
  • telefonické sjednání schůzky v systému akvizice
  • pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu
  • algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí schůzky)
  • „předehřívání“ telefonátu a jeho význam
  • překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na nejčastější námitky
  • trénink sjednání schůzky telefonem, diskuse, zpětná vazba

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor