Detail kurzu

Externí a interní komunikace

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Udržujete s okolním světem dlouhodobě dobré vztahy? Pro vaši společnost je velice důležité zvýšit povědomí o vaší činnosti u širší veřejnosti. Nemusí jít jen o vaše zákazníky, ale také o potenciální kandidáty na pracovní místa ve vaší organizaci, neboť i toto patří do externí komunikace.

Získáte přehled o možnostech využití či nástrojích interní komunikace, budete schopni navrhnout efektivní formu komunikace v typických situacích vlastní firmy, dokážete odhalit překážky bránící účinné interní komunikaci a využít fungující komunikaci jako základ pro celkové zvýšení efektivity práce (snížení nákladů a zvýšení výkonu).

Individuální přístup ke každému účastníkovi, aplikace na segment podnikání daného účastníka, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe.

Interaktivní workshop pod vedením lektorky specializující se na komunikaci a rozvoj komunikačních dovedností jednotlivců a pracovních týmů. Součástí se tak stanou řešení praktických příkladů z praxe účastníků, řešení modelových situací. Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu.

Obsah kurzu

Smyslem semináře je zapracovat na vašich modelových situacích a řešit vaše podnětná fakta. Budeme se věnovat působením vlivů externí a interní komunikace.

Psychologie jedince:

  • typologie osobnosti,
  • zákazník/klient:
    • osobnost jako zákazník,
    • vlivy působící na spotřební chování,
    • vlivy interní, externí, sociální, kulturní, individuální,
    • osobní kontakt se zákazníkem,
  • externí komunikace a co zákazník očekává:
    • image firmy,
    • corporate identity, archetypy firmy,
    • worklife balance firmy

Komunikace v každodenní práci

  • verbální komunikace – interní komunikace mezi středisky:
    • porozumění,
    • naslouchání, další úrovně naslouchání, praktické modelové situace a ukázky,
    • vyjadřování vlastního názoru, příprava vlastního projevu,
    • správné kladení otázek,
    • upselling jako nezbytný nástroj, jeho formy,
    • schopnost vyjadřovat se stručně, jasně, konkrétně,
    • crosselling,
    • sebereflexe
  • komunikační kompetence manažera
    • checklisty a zpracování
  • fáze úspěšné komunikace
    • kontakt – kontrakt – debriefing,
    • modelové situace a praktická cvičení
  • neverbální komunikace
    • zrakový kontakt (vzájemné pohledy, pohledy stranou, uhýbání,…), mimika (pohyby očí, úst, tváře), kinetika (celkové pohyby těla, chůze), gestika (pohyby rukou), haptika (doteky, poplácávání, podávání ruky, objetí), proxemika (vzdálenost od druhých, její změny), posturologie (polohy těla, držení rukou, poloha nohou), paralingvistika (zabarvení hlasu, rychlost a plynulost řeči, síla a tón hlasu,
    • jiné znaky – produkce – účes, oblečení
  • emoce
  • emoční kalibrace,
  • modelové situace
  • stěžejní pilíře jak interní, tak externí komunikace
  • cyklus postupného zlepšování PDCA
  • obraz vaší firmy,
  • standardy kvality,
  • kodexy chování

Cílová skupina

Seminář je určen pro široký segment účastníků: HR specialisté, asistentky, jednatelé, manažeři, OSVČ, zaměstnanci…

Poznámka k ceně

kód: 1922300 - 4 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 192230A - 8 721 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192230B - 12 393 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192230C - 15 606 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor