Detail kurzu

Řešení stížností a práce s nespokojeným klientem

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Praktický seminář, na kterém se seznámíte s velmi obsáhlou škálou komunikačních dovedností, které si procvičíte na konkrétních příkladech z praxe, včetně své sebereflexe

Obsah kurzu

  • kvalita ve vaší firmě:
    • hodnoty,
    • hmatatelné aspekty,
  • jaká je kultura vaší firmy:
    • klima,
    • procesy,
    • interakce – komunikace – vedení – moc – politika – konflikty,
  • klient/zákazník vs. personál/zaměs­tanci:
    • jací jsou klienti?
    • jací jsou manažeři, jejich styl vedení?
    • čím je to způsobeno?
  • spokojený klient: znaky a zásady,
  • nespokojený klient
    • znaky a zpětná vazba,
    • práce s nespokojeným hostem,
    • Bálintovské skupiny v praxi – vaše modelové situace z praxe a metoda, která vám pomůže k řešení (připravte si, co potřebujete vyřešit),
  • standardy, kvality, kodex – co firma žádá a jak já to vnímám z pohledu klienta i zaměstnance?
  • jak zvládat náročné a komplexní problémy a podporovat tak zvyšování sebeuvědomění a schopnosti reflexe při práci jak s podřízenými, tak i hosty,
  • emoce,
  • stížnosti,
  • důsledky,
  • písemné vyřizování stížností,
  • ústní řešení stížností
    • naslouchání,
    • jakou komunikaci použít,
    • asertivita,
  • konflikt
    • jak ho budeme řešit,
    • druhy konfliktů,
    • reakce na konflikt.

Cílová skupina

Seminář je určen širokému segmentu účastníků: manažerům, jednatelům, zaměstnancům, OSVČ, asistentkám…

Poznámka k ceně

kód: 1922270 - 4 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 192227A - 8 721 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192227B - 12 393 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192227C - 15 606 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor