Detail kurzu
Řešení stížností a práce s nespokojeným klientem
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Praktický seminář, na kterém se seznámíte s velmi obsáhlou škálou komunikačních dovedností, které si procvičíte na konkrétních příkladech z praxe, včetně své sebereflexe
Obsah kurzu
- kvalita ve vaší firmě:
- hodnoty,
- hmatatelné aspekty,
- jaká je kultura vaší firmy:
- klima,
- procesy,
- interakce – komunikace – vedení – moc – politika – konflikty,
- klient/zákazník vs. personál/zaměstanci:
- jací jsou klienti?
- jací jsou manažeři, jejich styl vedení?
- čím je to způsobeno?
- spokojený klient: znaky a zásady,
- nespokojený klient
- znaky a zpětná vazba,
- práce s nespokojeným hostem,
- Bálintovské skupiny v praxi – vaše modelové situace z praxe a metoda, která vám pomůže k řešení (připravte si, co potřebujete vyřešit),
- standardy, kvality, kodex – co firma žádá a jak já to vnímám z pohledu klienta i zaměstnance?
- jak zvládat náročné a komplexní problémy a podporovat tak zvyšování sebeuvědomění a schopnosti reflexe při práci jak s podřízenými, tak i hosty,
- emoce,
- stížnosti,
- důsledky,
- písemné vyřizování stížností,
- ústní řešení stížností
- naslouchání,
- jakou komunikaci použít,
- asertivita,
- konflikt
- jak ho budeme řešit,
- druhy konfliktů,
- reakce na konflikt.
Cílová skupina
Seminář je určen širokému segmentu účastníků: manažerům, jednatelům, zaměstnancům, OSVČ, asistentkám…
kód: 1922270 - 4 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 192227A - 8 721 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192227B - 12 393 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192227C - 15 606 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality