Detail kurzu

Moderní Public Relations – manuál komunikace s médii

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Zorientujete se v základech budování vztahů s médii, odnesete si vlastní „PR manuál“ a budete vědět, jak připravovat tiskové zprávy a další akce pro média.

Obsah kurzu

  • nástroje a postupy PR,
  • Public Relations a jeho místo v marketingovém mixu,
  • postupy dobré tvorby tiskové informace: formy a techniky, práce s tématem,
  • co média vlastně chtějí: struktura a specifika sdělovacích prostředků,
  • tisková oprava, omluva – ano či ne – pokud ano, kdy a jak?
  • kdy jsou třeba služby agentury a jak si vhodnou agenturu vybrat,
  • když přijde krize – hlavní principy zvládání nenadálých situací,
  • média a právo,
  • úvod do monitoringu médií.

Cílová skupina

Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly vztahů s médii. Týká se to tedy především začínajích kolegů „píáristů“ z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru i z jiných oblastí. Seminář je prostě pro všechny, kteří chtějí porozumět práci v oblasti PR.

Poznámka k ceně

kód: 1921720 - 3 890 Kč + DPH Základní cena, kód: 192172A - 7 391 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192172B - 10 503 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192172C - 13 226 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor