Letní škola marketingu

Základní informace
  • Termín kurzů: 02.07.2019 - 10.07.2019
  • Místo konání: Senovážné náměstí 23, PRAHA 1 - Nové Město
  • Cena: 14 145 Kč (11 690 Kč bez DPH)
  • Poznámka k ceně: kód: 1922340 - 11 690 Kč + DPH Základní cena, kód: 192234A - 22 211 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192234B - 31 563 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192234C - 39 746 Kč +
  • Organizátor: 1. VOX a.s.
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

V průběhu tohoto cyklu se naučíte aktuálním marketingovým dovednostem: jak myslet marketingovým způsobem, tvořit vlastní strategii a řídit se jí, budovat a zhodnocovat vlastní značku, jak se odlišit od konkurence, získávat a udržovat zákazníky, prodávat marketingovým způsobem a ještě mnohem víc.

Cílová skupina

Neuvedeno

Obsahová náplň

  1. modul:
  2. 7. 2019 – Moderní principy marketingového myšlení a řízení…čehokoli

Jak myslet marketingovým způsobem – jak se odlišit od konkurence – jak získávat nové zákazníky – jak zhodnocovat stávající klienty a pečovat o ně – jak se měnit v průběhu času – jak se na věc dívat očima zákazníka – jak udělat z firmy marketingově a prozákaznicky orientovanou společnost…lepší než konkurence.

2. modul: 3. 7. 2019 – Tvorba a řízení značky směrem k zákazníkům a vlastnímu personálu Tvorba značky – oživení již existující značky – značková identita a osobnost – logotyp, logo a značkový slogan – budování hodnoty značky – zavedení značky do vnitřní personální politiky – zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy – dohled nad konzistencí značky – co-branding aneb kooperace značek

3. modul: 9. 7. 2019 – Tvorba a realizace marketingových strategií, produktů a služeb Tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu – strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení – strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny – rozpracování strategického konceptu do taktického plánu – vznik a řízení marketingového oddělení.

4. modul: 10. 7. 2019 – Realizace účinné propagace a komunikace, práce s veřejným míněním Tvorba komunikační strategie – definování kreativního konceptu – základy marketingového a reklamního copywritingu – tvorba PR strategií – tvorba krizových komunikačních scénářů – briefing komunikační agentuře – řízení tendrů na komunikační agenturu – spolupráce s agenturou apod.

Lektor:
Mgr. Leoš Bárta

Termíny kurzů

02.07.2019 - 10.07.2019

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Jana Pružinová
e-mail:
vox@... Zobrazit


Adresa
Senovážné náměstí 23, PRAHA 1 - Nové Město

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 226 539 *** Zobrazit

e-mail:
vox@... Zobrazit

web: www.vox.cz

Adresa
1. VOX a.s.
Senovážné náměstí 23, Praha 1 Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)