Detail kurzu

Tvorba a realizace marketingových strategií firem, produktů a služeb

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu semináře se seznámíte s jednotlivými komponenty marketingového plánu, natrénujete určování cílových priorit firmy pro definování správných strategií v krátkodobém či dlouhodobém horizontu. Neboť strategický marketing je nejnáročnější činností marketingového plánování.

Obsah kurzu

  • tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu,
  • strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení,
  • strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny – rozpracování strategického konceptu do taktického plánu,
  • vznik a řízení marketingového oddělení.

Cílová skupina

Neuvedeno

Poznámka k ceně

kód: 1922370 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 192237A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192237B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192237C - 12 886 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor