Detail kurzu

Péče o zákazníka

Gradua-CEGOS, s.r.o.

Popis kurzu

Uvědomit si význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v kvalitě podávaných služeb. Připravit absolventy na profesionální zvládání komunikace s klienty včetně náročných situací.

Obsah kurzu

Spokojený klient – základní kapitál. Lépe porozumět očekávání klienta. Image firmy a aktivní podíl každého pracovníka na jejím vytváření. Vstřícně reagovat na požadavky klienta. Zvládnutí náročných situací ve vztahu s klienty.

Cílová skupina

Všem, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, prodejcům, pracovníkům služeb, příjmu, oddělení péče o zákazníka, zákaznických center, kontaktních středisek, front office.

Kontaktní osoba

Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
+420 226 006 300
gradua@gradua.cz

Hodnocení




Organizátor