Péče o zákazníka

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Uvědomit si význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v kvalitě podávaných služeb. Připravit absolventy na profesionální zvládání komunikace s klienty včetně náročných situací.

Cílová skupina

Všem, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, prodejcům, pracovníkům služeb, příjmu, oddělení péče o zákazníka, zákaznických center, kontaktních středisek, front office.

Obsahová náplň

Spokojený klient – základní kapitál. Lépe porozumět očekávání klienta. Image firmy a aktivní podíl každého pracovníka na jejím vytváření. Vstřícně reagovat na požadavky klienta. Zvládnutí náročných situací ve vztahu s klienty.

Termíny kurzů

17.04.2019 - 18.04.2019

Kurz na míru (vnitropodnikový kurz)

Kurz je možné organizovat i pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.

Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.

Doporučený rozsah kurzu: 2 dny

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
tel:
+420 226 006 *** Zobrazit

e-mail:
gradua@... Zobrazit


Adresa
Karlovo náměstí 325/7, 12801 Praha

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 226 006 *** Zobrazit

mobil:
+420 725 531 *** Zobrazit

e-mail:
gradua@... Zobrazit

web: www.gradua.cz

Adresa
Gradua-CEGOS, s.r.o.
Karlovo nám. 7, Praha 2 Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)