Strategie a strategické nástroje v nákupu

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Představit nejužitečnější strategické nástroje, uvést jejich použití na praktických příkladech a naučit se je používat.

Cílová skupina

Nákupčím, manažerům nákupu, pracovníkům obchodních oddělení, pracovníkům logistiky, marketingu, informatiky, manažerům a majitelům firem.

Obsahová náplň

Význam strategie nákupu a nástrojů strategického řízení nákupu. Pravidla nákupního procesu. Strategie řízení a organizace nákupu. Analýza nákupního trhu, nákupní průzkum trhu. Plánování v nákupu. Práce s nákupními položkami. Management nákupního požadavku. Paretovo pravidlo v nákupu, Metoda ABC a XYZ v nákupu. Strategie výběru dodavatelů. Komoditní strategie. Využití synergických efektů v nákupu. Strategie definice a konstrukce ceny a nákladů nákupu. Strategický management dodavatelů. Informační podpora nákupu. Outsourcing nebo insourcing nakupovaných činností. Projektové řízení nákupu.

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
tel:
+420 226 006 *** Zobrazit

e-mail:
gradua@... Zobrazit


O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 226 006 *** Zobrazit

mobil:
+420 725 531 *** Zobrazit

e-mail:
gradua@... Zobrazit

web: www.gradua.cz

Adresa
Gradua-CEGOS, s.r.o.
Karlovo nám. 7, Praha 2 Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)