Detail kurzu

Kurz profesionální zdvořilosti pro pracovníky retailu

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu semináře natrénujete aktivní a přitom zdvořilou komunikaci se zákazníkem. Budete umět prezentovat kvalitu vašeho zboží a profesionálně reagovat na dotazy zákazníka. Natrénujete profesionální a vstřícné řešení různých problematických situací. Odnesete si poznatky, jak vytvářet přátelskou atmosféru, aby se zákazníci do vaší prodejny opakovaně vraceli.

Obsah kurzu

  • obsluha prodejny – první osoba, která v očích zákazníka reprezentuje celou fimu aneb první dojem,
  • základy komunikace na prodejně – vhodné uvítací fráze,
  • komunikace s různými druhy zákazníků:
    • jak předejít nedorozumění a následné frustraci zákazníka,
    • umění přesně se zeptat na přání zákazníka (zákazník není specialistou, proto přišel do vašeho obchodu…),
    • nejčastější obtížné situace: naštvaný zákazník, prudič…,
    • submisivní zákazník (nedokáže přesně vyjádřit, co vlastně chce),
    • zákazník vyžadující neustálou pozornost,
    • naštvaný zákazník, jehož zloba však nesouvisí s vaším obchodem,
  • prevence nejčastějších chyb v komunikaci obsluhy prodejny:
    • chyby při reklamacích,
    • komunikace obsluhy prodejny mezi sebou (jako by tam zákazník nebyl),
    • pomlouvání zaměstnavatele nebo kvality zboží,
    • vyřizování osobních hovorů,
    • absence rozloučení se zákazníkem.
  • jak zákazníkovi nabídnout radu, osobní zkušenost s výrobky apod.,
  • jak řešit problémy zákazníka,
  • psychohygiena aneb jak si dlouhodobě udržet vstřícný přístup.

Cílová skupina

Neuvedeno

Poznámka k ceně

kód: 1922410 - 9 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 192241A - 17 841 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192241B - 25 353 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192241C - 31 926 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor