Detail kurzu
Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Na tomto semináři se dozvíte, že se telefonování nemusíte vůbec bát, můžete se na něj dokonce těšit. Zjistíte, jak můžete klienta zaujmout již při prvním kontaktu. Natrénujete využití otázek pro zjednodušení komunikace a dozvíte se, jak pracovat s různými typy lidí (ano, i s těmi v emocích). Vyzkoušíte si, jaký je rozdíl mezi tím slyšet a skutečně naslouchat.
Obsah kurzu
- principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu,
- jak použít aktivní naslouchání ke zjištění potřebného (důvod volání, potřeba klienta),
- jak klást otázky a vést hovor tak, aby byl efektivnější pro obě strany,
- trénink získaných znalostí a dovedností, jejich okamžité použití v reálných situacích,
- otázky, diskuze.
Cílová skupina
Seminář je určen pracovníkům infolinek, call center, asistentkám a recepčním, obchodníkům, personalistům i manažerům.
kód: 1921660 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 192166A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192166B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192166C - 12 886 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz