Detail kurzu

Time management • zvyšování firemní, týmové i osobní produktivity bez stresu • ve třech krocích

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Čeká na Vás v práci příliš mnoho úkolů o kterých víte, že je stejně nemáte šanci nikdy včas stihnout? A kdyby to stihnout šlo, tak se Vám do toho stejně vlastně ani nechce? Představte si, co kdyby se to ale dalo všechno stihnout? Co kdyby se Vám do toho i chtělo pustit? A co kdyby se ta nejnudnější rutina udělala dokonce úplně sama? Desítky papírků s poznámkami mizí, vykřičníky v diáři se mažou a stres z každodenní zběsilé honby za termínem se mění ve skvělý pocit, že to máte hotovo! – Vždyť osobní produktivita je i o tom, že z práce odcházíte s čistou hlavou.

Obsah kurzu

Program semináře:

  • Time management, stanovení pracovních priorit a rolí
  • Aplikování pracovních nástrojů GTD (jak mít vše hotovo)
  • Užitečné programy i v rukou naprostých začátečníků

Na semináři se naučíte:

  • Jak začít s produktivním životem
  • Jak stanovit skutečné pracovní priority
  • Jak si vést diář jako profesionál
  • Jak zvládat každodenní návaly úkolů a jak úkoly třídit
  • Jak plánovat i nejnáročnější projekty snadno pomocí MYŠLENKOVÝCH MAP
  • Jak si ZAPAMATOVAT dlouhé seznamy úkolů pomocí PAMĚŤOVÝCH PALÁCŮ
  • Jak si zvolit ten správný nástroj osobní produktivity
  • Jak budovat správné pracovní návyky
  • Jak se zbavit největších zlodějů času
  • Jak se lépe soustředit na vykonávanou činnost
  • Jak naplánovat a uvést nové projekty v život
  • Jak zvýšit produktivitu osobní i firemní
  • Jak použít programy a aplikace (i pro začátečníky), o kterých jste nejspíše nikdy neslyšeli, aby pracovaly za Vás
  • diskuze – odpovědi na dotazy

Cílová skupina

Určeno pro všechny profese, personalisty, účetní, mzdové účetní, asistentky, daňové poradce, úředníky státní správy, techniky, vedoucí pracovníky, vedoucí výroby, mistry, OSVČ a pro všechny ostatní, kteří potřebují lépe organizovat svoji práci a dosahovat vyšších výkonů s nižší námahou.

Hodnocení




Organizátor