Detail kurzu
Time management • zvyšování firemní, týmové i osobní produktivity bez stresu • ve třech krocích
ANAG, spol. s r.o.
Popis kurzu
Čeká na Vás v práci příliš mnoho úkolů o kterých víte, že je stejně nemáte šanci nikdy včas stihnout? A kdyby to stihnout šlo, tak se Vám do toho stejně vlastně ani nechce? Představte si, co kdyby se to ale dalo všechno stihnout? Co kdyby se Vám do toho i chtělo pustit? A co kdyby se ta nejnudnější rutina udělala dokonce úplně sama? Desítky papírků s poznámkami mizí, vykřičníky v diáři se mažou a stres z každodenní zběsilé honby za termínem se mění ve skvělý pocit, že to máte hotovo! – Vždyť osobní produktivita je i o tom, že z práce odcházíte s čistou hlavou.
Obsah kurzu
Program semináře:
- Time management, stanovení pracovních priorit a rolí
- Aplikování pracovních nástrojů GTD (jak mít vše hotovo)
- Užitečné programy i v rukou naprostých začátečníků
Na semináři se naučíte:
- Jak začít s produktivním životem
- Jak stanovit skutečné pracovní priority
- Jak si vést diář jako profesionál
- Jak zvládat každodenní návaly úkolů a jak úkoly třídit
- Jak plánovat i nejnáročnější projekty snadno pomocí MYŠLENKOVÝCH MAP
- Jak si ZAPAMATOVAT dlouhé seznamy úkolů pomocí PAMĚŤOVÝCH PALÁCŮ
- Jak si zvolit ten správný nástroj osobní produktivity
- Jak budovat správné pracovní návyky
- Jak se zbavit největších zlodějů času
- Jak se lépe soustředit na vykonávanou činnost
- Jak naplánovat a uvést nové projekty v život
- Jak zvýšit produktivitu osobní i firemní
- Jak použít programy a aplikace (i pro začátečníky), o kterých jste nejspíše nikdy neslyšeli, aby pracovaly za Vás
- diskuze – odpovědi na dotazy
Cílová skupina
Určeno pro všechny profese, personalisty, účetní, mzdové účetní, asistentky, daňové poradce, úředníky státní správy, techniky, vedoucí pracovníky, vedoucí výroby, mistry, OSVČ a pro všechny ostatní, kteří potřebují lépe organizovat svoji práci a dosahovat vyšších výkonů s nižší námahou.
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality