PROFESIONÁLNÍ RECEPČNÍ A ASISTENTKA aneb chod recepce a kanceláře od A do Z

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsahová náplň

Určeno pro všechny, kteří vnímají práci recepce a asistentek jako klíčovou pro vytvoření dobrého prvního dojmu u zákazníků a pro všechny, kteří nemají čas věnovat se zaučování nových, či nedávno jmenovaných pracovníků recepce a back office, a přesto chtějí na klienty dobře zapůsobit.

Cíl:

  • Zvýšit sebedůvěru při jednání a komunikaci
  • Sjednotit představování do telefonu a naučit se efektivně vyřizovat telefonické hovory
  • Naučit se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojit si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů
  • Získat zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj

Obsah:

  • Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří
  • Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
  • Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
  • Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
  • Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
  • Zásady oblékání recepčních jako jedna z forem reprezentace společnosti
  • Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
  • Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
  • „Řeč těla“ – co o nás vypovídá a co může prozradit
  • Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků

Metody výuky: Všechna témata jsou vedena interaktivní formou, která zajišťuje neustálé zapojení účastníků v tréninku. Seminář zahrnuje trénink a zpětnou vazbu díky nahrávání/natáčení (videotréninku) modelových situací, cvičení, díky nimž si účastníci procvičí probíraná témata a diskuzi, díky níž mohou účastníci sdílet své zkušenosti a konfrontovat je s praxí.

Lektor:
Mgr. Petra ŠIMKOVÁ, pracuje jako lektorka a koučka od roku 2002. Prostřednictvím vzdělávacích programů a týmového koučování rozvíjí dovednosti zaměstnanců českých i zahraničních společností. Je autorkou blogu a elektronických knih v oblasti osobního

Termíny kurzů

30.09.2019

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
klientský servis
tel:
mobil:
e-mail:
studiow@... Zobrazit


Adresa
Karlovo náměstí 319/3, 120 00 Praha 2

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 261 212 *** Zobrazit

mobil:
+420 606 610 *** Zobrazit

e-mail:
studiow@... Zobrazit

web: www.studiow.cz

Adresa
Studio W s.r.o.
Na Hřebenkách 72, Praha 5 Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)