ROZVOJ POKROČILÝCH OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ - 2denní

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti

Obsahová náplň

A. AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY – jak se jich přestat obávat a začít je mít rád

Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu.

Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se obav, naučit se a procvičit přípravu a průběh telefonátu. Naučit se zvládat nejobvyklejší komplikace – námitky, agresivní reakce atd. Cílem není naučit účastníky stát se „mluvícími hlavami“, ale vést rozhovor profesionálně a přirozeně zároveň.

Obsah:

  • Akviziční telefonát – obávaný strašák v myslích mnoha obchodníků
  • Změna přístupu k akvizičním telefonátům – chápání telefonátu jako vytvoření obchodní příležitosti pro obě strany, nikoli jako „obtěžování“
  • Příprava na telefonát:
  • Definice cíle
  • Příprava skriptu
  • Správné formulace vedoucí k cíli
  • Příprava odpovědi na nejčastější námitky
  • Nutnost umět nejen dobře mluvit, ale také poslouchat, co volaný říká
  • Umění vnímat i drobné nákupní signály
  • Intenzivní nácvik telefonátů
  • Úvod, získání pozornosti
  • Otevřené a přímé sdělení účelu telefonátu
  • Nalezení správné polohy mezi příliš pasivním a příliš agresivním způsobem vedení telefonátu
  • Závěr, dotažení telefonátu do cíle
  • Etiketa při telefonování
  • Zvládání agresivních reakcí volaných

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, videoanalýza.

Termín konání: 23. června, 9 – 17 h. (oběd)

6B. UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady

Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“

Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky.

Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál.

Obsah:

  • Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test
  • Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit
  • Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu
  • Frekvence kontaktů – volba té optimální
  • Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout
  • Projevy zájmu o zákazníka
  • Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka
  • Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice?
  • Tipy a příklady z praxe

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků.

Termín konání: 24. června, 9 – 17 h. (oběd)

Lektor:
Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí

Termíny kurzů

23.06.2020 - 24.06.2020

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
klientský servis
tel:
mobil:
e-mail:
studiow@... Zobrazit


Adresa
Karlovo náměstí 319/3, 120 00 Praha 2

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 261 212 *** Zobrazit

mobil:
+420 606 610 *** Zobrazit

e-mail:
studiow@... Zobrazit

web: www.studiow.cz

Adresa
Studio W s.r.o.
Na Hřebenkách 72, Praha 5 Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)