Manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří dělají hodnotící pohovory jsou skvělými odborníky ve svém oboru, ale měli málo příležitostí si vyzkoušet, jak takový hodnotící pohovor udělat správně.
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery , team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:

  • Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
  • Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
  • Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
  • Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
  • Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
  • Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
  • Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
  • Chvála a kritika
  • Pochvala jako nástroj motivace
  • Pozitivní zpětná vazba
  • Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
  • Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
  • Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
  • Struktura hodnotícího rozhovoru
  • Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
  • Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
  • Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
  • Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
  • Význam a motivace hodnocení
  • Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
  • Umíte motivovat sám sebe?
  • Něco pro inspiraci – konkrétní příklady hodnotících dotazníků v odlišných firmách (soukromá, státní, neziskovka apod.)
  • Diskuse, dotazy

Cílová skupina

Veřejný kurz

Obsahová náplň

Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří dělají hodnotící pohovory jsou skvělými odborníky ve svém oboru, ale měli málo příležitostí si vyzkoušet, jak takový hodnotící pohovor udělat správně.
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery , team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:

  • Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
  • Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
  • Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
  • Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
  • Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
  • Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
  • Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
  • Chvála a kritika
  • Pochvala jako nástroj motivace
  • Pozitivní zpětná vazba
  • Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
  • Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
  • Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
  • Struktura hodnotícího rozhovoru
  • Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
  • Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
  • Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
  • Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
  • Význam a motivace hodnocení
  • Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
  • Umíte motivovat sám sebe?
  • Něco pro inspiraci – konkrétní příklady hodnotících dotazníků v odlišných firmách (soukromá, státní, neziskovka apod.)
  • Diskuse, dotazy

Termíny kurzů

30.11.2020

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Ing. Irena Spirová, LL.M
e-mail:
info@... Zobrazit


Adresa
BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2), BRNO

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 517 333 *** Zobrazit

mobil:
+420 736 216 *** Zobrazit

e-mail:
tsm@... Zobrazit

web: www.tsmkurzy.cz

Adresa
TSM, spol. s r.o.
Dukelská 117/12, Vyškov Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)