Personalistika pro rok 2020 a 2021 po změnách ZP včetně nové dovolené • Home office

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Zkušená lektorka vás podrobně seznámí s danou problematikou.

Cílová skupina

Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty a mzdové účetní

Obsahová náplň

Zásadní změny v dovolené od 1. 1. 2021

  • dovolená za kalendářní rok
  • poměrná část dovolené – souvislost s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou
  • nárok na dovolenou v případě dlouhodobé pracovní neschopnosti – mateřské dovolené atd. (současné krácení)
  • čerpání dovolené
  • převod dovolené
  • dovolená ve svátek
  • krácení za neomluvenou absenci od 1. 1 2021
  • dovolená u zaměstnanců vyslaných do jiného státu EU v rámci nadnárodního poskytování služeb

Doručování – změny v doručování písemností zaměstnavatelem i zaměstnancem – doručování na pracovišti – doručování poštou – elektronicky a datovou schránkou – povinnosti zaměstnance v souvislosti s doručováním

  • Potvrzení o zaměstnání – změny ve vydávání a obsahu
  • „Změna“ v pružné pracovní době v oblasti nemožnosti použití – úprava pružné pracovní doby ve vnitřním předpise – princip pružné pracovní doby
  • Co se změní v oblasti přechodu práv a povinností a jak to nadále bude s výpovědí danou zaměstnancem v této souvislosti; povinnosti zaměstnavatele
  • Změny v ustanoveních o pracovních režimech – vícesměnný režim; jak se změnou pracovat ve vnitřních předpisech a dalších dokumentech
  • Sdílené pracovní místo – kratší úvazky, podmínky, dohody, rozvržení pracovní doby
  • Zkrácená pracovní doba – co se upřesňuje
  • Změny ve výši odškodnění pracovních úrazů

Další související program (bez změny v ZP)

  • Pružná pracovní doba a délka směny, základní pracovní doba, volitelná pracovní doba, kam zařadit přestávku v práci, práce přesčas při pružné pracovní době, vyrovnávací období
  • Co je to částečná nezaměstnanost (60 %), kdy k ní přistoupit, jak postupovat a co dělat, jak je to s odbory a jak bez nich – postup pro zaměstnavatele; prostoj a dovolená.
  • Home office – co to vlastně je, úprava ve vnitřním předpise, dohody, pracovní doba a kdo ji rozvrhuje, evidence pracovní doby, bezpečnost práce, na čí náklady je výkon práce, místo výkonu práce a nutnost změny pracovní smlouvy, přidělování práce, kontrola, příplatky přesčasy překážky v práci a další aspekty – Návrat z home office
  • diskuze – odpovědi na dotazy

Lektor:
Ing. Gabriela Rathouzská

Termíny kurzů

29.09.2020

9.00 - 13.30 hod.

Přihlásit se

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
pí Valentová
tel:
+420 585 757 *** Zobrazit

mobil:
+420 724 242 *** Zobrazit

e-mail:
valentova@... Zobrazit


Adresa
Adalbertinum, třída ČSA 300, 500 03 Hradec Králové

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
585 757 421 *** Zobrazit

e-mail:
seminare@... Zobrazit

web: www.anag.cz

Adresa
ANAG, spol. s r.o.
Kollárovo nám. 698/7, Olomouc Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)