Detail kurzu

WEBINÁŘ / SEMINÁŘ Novela zákoníku práce - zásadní věcné změny novely zákoníku práce s účinností od 30. 7. 2020 a od 1. 1. 2021 provedené zákonem č.285 / 2020 Sb. se zaměřením na novou dovolenou s příklady výpočtu

NOVATIS s.r.o.

Popis kurzu

S ohledem na epidemiologickou situaci proběhne akce ve webinářové podobě.

Cílem akce je prezentace nejdůležitějších věcných změn zásadních institutů zákoníku práce a souvisejících právních předpisů.

Jen pár otázek a odpovědí prosím k webinářové podobě z pohledu účastníka –

co je to webinář a co k tomu bude účastník potřebovat? Webinář je vlastně přímý přenos hlasu lektora, obrazu lektora a podkladových materiálů na obrazovku vašeho počítače – a to buď ve vaší kanceláři nebo třeba doma na home office …

Jaký je třeba mít počítač k tomu, aby webinář fungoval? Namísto popisu technických parametrů softwaru a hardwaru mi dovolte uvést raději následující. Pokud si na počítači, kde budete sledovat náš webinář, vyzkoušíte následující test, tak si můžete být jisti v tom, že budete mít kvalitní přenos webináře. Klikněte si prosím třeba na www.seznam.cz či www.idnes.cz a pusťte si některé z mnoha zde přiložených videí. Pokud bude video přehráno kvalitně, tj. bez zakousávání videonahrávky a bez zadrhávání hlasů či zvukových efektů, tak máte dostatečně parametricky kvalitní počítač a přenos bude fungovat. V opačném případě webinář fungovat nebude a jediným řešením je dobré internetové připojení případně novější operační systém /např. Win10,8, Vista, 7/

Je třeba se seznamovat s návodem na použití videokonferenčního prostředí? Všem účastníkům posíláme cca tři pracovní dny detailní návody či instruktážní videa na stažení a práci s webinářovým systémem. V případě potřeby nabízíme telefonickou podporu – a to při zahajování webináře nebo kdykoli před tím, tzv. po telefonické dohodě na tel. 722 546 496

Platební podmínky u webináře? Pouze převodem! Nehraďte prosím zálohově, tj. dopředu před konáním. Po webináři obdržíte mailem daňový doklad/fakturu se 14denní splatností.

Obsah kurzu

akce proběhne ve webinářové podobě

možnost vytváření sdílených pracovních míst,
koncepční změna výpočtu a čerpání dovolené (v hodinách),
rozšíření důvodů vyloučení pružného rozvržení pracovní doby,
rozšíření okruhu překážek v práci v obecném zájmu (jiné úkony v obec. zájmu),
změny v oblasti náhrad za ztrátu na výdělku a některých dalších náhrad majetkové a nemajetkové újmy,
změny povinností v oblasti agenturního zaměstnávání a při vysílání zaměstnanců v rámci nadnárodního poskytování služeb,
změny v oblasti doručování písemností a vydávání potvrzení o zaměstnání,
změny v oblasti přechodu práv a povinností z pracovněprávních vztahů a zvláštní případ výpovědi dané zaměstnancem v souvislosti s přechodem,
další dílčí změny věcné i legislativně technické.

Cílová skupina

personalisté, mzdové účetní

Poznámka k ceně

při účasti dvou a více osob sleva 200 Kč na každého účastníka

Kontaktní osoba

Martin Bauer
+420 722 546 496
seminare.ekonomika@seznam.cz

Hodnocení




Organizátor