Detail kurzu

Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít asertivní i antistresové metody, abyste lépe zvládli vypjaté situace i komunikační manipulátory. Jedním ze spouštěčů konfliktů je i řeč těla. Proto se naučíte lépe číst shluky gest druhých a zvládat svoji vlastní řeč těla. Porozumíte tomu, jak jsou naše mysl a tělo propojeny a co to v komunikaci vyvolává. Pro zvýšení vašeho úspěchu v komunikaci přidáme i pár tipů pro práci s hlasem.

Obsah kurzu

  • základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování,
  • co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích,
  • jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili,
  • význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky,
  • 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci,
  • zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů,
  • typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat,
  • lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik,
  • antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací,
  • jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání,
  • využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci,
  • správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat,
  • práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování.

Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili.

Cílová skupina

Seminář je připraven pro každého, kdo:

  • se chce vyhnout zbytečným konfliktům a vypjatým situacím v komunikaci,
  • chce porozumět významu jednotlivých gest, mimiky i dalších signálů těla,
  • chce lépe pochopit sám sebe i chování druhých, zvládnout své emoce i spontánní reakce
Poznámka k ceně

kód: 2120240 - 7 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 212024A - 14 041 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 212024B - 19 953 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 212024C - 25 126 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor