Praha 6

Školení PPC reklamy pro začátečníky

Základní informace
  • Termín kurzů: otvírá se měsíčně
  • Místo konání: Milady Horákové 116/109, Praha 6 - Hradčanská
  • Cena: 4 780 Kč (3 950 Kč bez DPH)
  • Poznámka k ceně: V CENĚ ŠKOLENÍ: tištěné materiály, certifikát, e-mailové konzultace po školení, oběd, občertvení a kupón do PPC systému Google AdWords.
  • Organizátor: Dobrý web
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Na školení se naučíte:

  • Principy a fungování PPC reklamy ve vyhledávání a kontextu
  • Pracovat s nejrozšířenějšími PPC systémy v ČR – Google AdWords, Sklik, Facebook a Etarget
  • Vybrat vhodná klíčová slova
  • Rozdělit klíčová slova do reklamních kampaní a sestav
  • Napsat poutavé texty inzerátů
  • Vyhodnotit úspěšnost PPC kampaně
  • Formy spolupráce s agenturou

Cílová skupina

Školení PPC I. doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.

Obsahová náplň

Náplň školení PPC reklamy I

  • Představení platebních modelů – seznámíte se s platebními možnostmi, které se na internetu za reklamu nabízí, a vysvětlíme si, proč si zvolit právě platbu za proklik.
  • Kde se reklama zobrazuje – dozvíte se, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
  • Základní práce s PPC systémy – naučíte se pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC), a to se systémy Google AdWords od Google a Sklik od Seznam.cz. Dále se seznámíte s reklamou na Facebooku a s PPC systémem eTarget.
  • Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat klíčová slova. Seznámíte se také s několika nástroji pro návrh klíčových slov.
  • Strukturování kampaně – osvojíte si strukturu účtu AdWords a Skliku a naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
  • Základy AdWords Editoru – získáte základní představu o práci s AdWords Editorem, který je důležitým nástrojem pro správu kampaní.
  • Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé texty, které vašeho zákazníka skutečně osloví.
  • Formy spolupráce s agenturou – seznámíte se základními modely spolupráce s agenturou a jejich specifiky.
  • Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.

Lektor:
Kateřina Neugebauerová

Typ a platnost osvědčení:
Certifikát o absolvování kurzu

Termíny kurzů

Otvírá se měsíčně.

Kurz na míru (vnitropodnikový kurz)

Kurz je možné organizovat i pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.

Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.

Doporučený rozsah kurzu: 1 den

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Dagmar Kohoutová
tel: +420 277 004 655
e-mail: skoleni@dobryweb.cz

Adresa
Milady Horákové 116/109, Praha 6 - Hradčanská

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: +420 277 004 655
e-mail: skoleni@dobryweb.cz
web: www.dobryweb.cz

Adresa
Dobrý web
Milady Horákové 116/109, Praha 6 Zobrazit na mapě