Detail kurzu

Komunikace zejména v pracovních vztazích

Agentura ÁMOS

Popis kurzu

Poskytnout teoretické znalosti z psychologie osobnosti a praktické komunikační dovednosti, umožňující vytváření efektivních, oboustranně přijatelných, vztahů v pracovním prostředí i mimo něj, prohloubit sebepoznání a rozvoj vlastní osobnosti.

Obsah kurzu

  • Osobnost v komunikaci – jak jednat s různými osobnostními typy
  • Komunikace a její zákonitosti
  • Úvod do komunikace, komunikační pravidla, zásady
  • Podpůrné a brzdící reakce v komunikaci
  • Empatie a její uplatnění v komunikaci
  • Zpětná vazba – přijímání a poskytování
  • Komunikační chyby a problematické výroky v komunikaci
  • Význam efektivní komunikace v pracovních vztazích
  • Cvičení, modelové situace s využitím konkrétních námětů účastníků kurzu

Cílová skupina

Personalistům, manažerům všech stupňů řízení, obchodním zástupcům, prodejcům, pracovníkům obchodních úseků, mistrům, asistentkám, sekretářkám, zaměstnancům státní správy, úřadů a institucí, všem výkonným pracovníkům, kteří řeší pracovní povinnosti v týmu – plánovačům, validačním inženýrům, kvalitářům, vedoucím skladů atd. Komunikaci lze zlepšovat úplně všude a na všech pracovištích.

Hodnocení




Organizátor