Detail kurzu

Úspěšné telefonování - 2denní kurz

NICOM, a.s.

Popis kurzu

Kurz vede účastnicky k odbourání stresu z telefonování a naučí je, jak se strachem, přetížením a nejistotou pracovat. Výstupem z kurzu je připravení vlastního účinného postupu při oslovování klientů po telefonu, speciálně v situaci, kdy telefonující musí kupní potřebu klienta v tzv. studeném telefonátu teprve vzbudit. Hlavní téma: Naučit se telefonovat tak, aby to „druhou stranu“ zaujalo.

Cílová skupina

Rozebereme, co a proč funguje Vyzkoušíte si osvědčené postupy telefonování Připravíte si vlastní účinná schémata a postupy při oslovování klientů po telefonu Odbouráte stress z telefonování a s telefonem se skamarádíte Naučíte se funkční postupy, jak pracovat se strachem, přetížením a nejistotou Získáte typy, jak se zdokonalit Odnesete si impulsy k tomu, jak telefonováním dobře pobavit sebe i svého klienta

Kontaktní osoba

Vít Straka
+420 602 323 906
marketing@nicom.cz

Hodnocení




Organizátor