Reklamní grafika

Přišli jste pozdě, tento kurz už není aktuální... :-(

Přejít na seznam:

Popis kurzu

Reklama je stará téměř jako lidstvo samo. Ze své podoby, kdy své zboží trhovci vychvalovali křikem, přešla do podoby psané. Odtud byl už jen malý krůček k podpoření psaného slova tematickým obrázkem. Naučíme vás několik triků z grafické praxe v programech Adobe Photoshop a CorelDRAW.

Reklama (neboli propagace výrobku, služby či myšlenky, která má za cíl zejména zvýšit míru prodeje) je základním prostředkem, jak dostat výrobek či službu do podvědomí zákazníků. Reklamu najdete všude: v časopisech, v televizi, v rozhlase, na zastávkách autobusu. Velkou měrou se pak uplatňuje zejména vizuální složka, nebo chcete-li grafická interpretace základní myšlenky prezentace.

Cílová skupina

Kurz je určen pro všechny, kteří potřebují vytvářet nejrůznější reklamní materiály, prospekty nebo katalogy a zdokonalit své grafické cítění. Reklama a my Reklama je stará téměř jako lidstvo samo. Ze své podoby, kdy své zboží trhovci vychvalovali křikem, přešla do podoby psané. Odtud byl už jen malý krůček k podpoření psaného slova tematickým obrázkem. Základním úkolem, hned po stanovení myšlenky grafického díla, je rozvržení dokumentu, stanovení rozměrů a z nich vycházejících pozic jednotlivých prvků. Naučíte se poznat rozdíl mezi geometrickým a optickým středem a poznáte pravidlo zlatého řezu. Reklama a cíle Každý grafický prvek v dokumentu by měl pracovat pro výsledný cíl – a tím je vždy předání informace zákazníkovi. V kurzu reklamní grafiky se naučíte, jaký mají jednotlivé elementy vliv na celkovou kompozici, a dozvíte se, jakým způsobem navést zákazníkovy oči k potřebné informaci. Reklama a text Dalším důležitým prvkem v reklamní grafice je text samotný. Naučíte se, jak zvolit správný typ písma a jeho řez, naučíte se, jak písmo využít pro váš prospěch. Reklama a barva Neméně důležitou součástí obrazu je barva. Dozvíte se, jak na člověka působí barvy a jak barvy ovlivňují vnímání grafiky. Naučíte se zvolit správné barvy pro váš projekt a jakým způsobem využít barevného kontrastu. Reklama a triky V neposlední řadě se naučíte několik triků z grafické praxe v programech Adobe Photoshop a CorelDRAW.

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Vít Straka
mobil: +420 602 323 906
e-mail: marketing@nicom.cz

Adresa
Smetanova 3, 602 00 Brno

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: +420 541 240 336
mobil: +420 602 323 906
e-mail: straka@nicom.cz
web: www.nicom.cz

Adresa
NICOM, a.s.
Smetanova 3, Brno Zobrazit na mapě