Detail kurzu

Reklamní grafika

NICOM, a.s.

Popis kurzu

Reklama je stará téměř jako lidstvo samo. Ze své podoby, kdy své zboží trhovci vychvalovali křikem, přešla do podoby psané. Odtud byl už jen malý krůček k podpoření psaného slova tematickým obrázkem. Naučíme vás několik triků z grafické praxe v programech Adobe Photoshop a CorelDRAW…

Cílová skupina

Kurz je určen pro všechny, kteří potřebují vytvářet nejrůznější reklamní materiály, prospekty nebo katalogy a zdokonalit své grafické cítění. Reklama a my Reklama je stará téměř jako lidstvo samo. Ze své podoby, kdy své zboží trhovci vychvalovali křikem, přešla do podoby psané. Odtud byl už jen malý krůček k podpoření psaného slova tematickým obrázkem. Základním úkolem, hned po stanovení myšlenky grafického díla, je rozvržení dokumentu, stanovení rozměrů a z nich vycházejících pozic jednotlivých prvků. Naučíte se poznat rozdíl mezi geometrickým a optickým středem a poznáte pravidlo zlatého řezu. Reklama a cíle Každý grafický prvek v dokumentu by měl pracovat pro výsledný cíl – a tím je vždy předání informace zákazníkovi. V kurzu reklamní grafiky se naučíte, jaký mají jednotlivé elementy vliv na celkovou kompozici, a dozvíte se, jakým způsobem navést zákazníkovy oči k potřebné informaci. Reklama a text Dalším důležitým prvkem v reklamní grafice je text samotný. Naučíte se, jak zvolit správný typ písma a jeho řez, naučíte se, jak písmo využít pro váš prospěch. Reklama a barva Neméně důležitou součástí obrazu je barva. Dozvíte se, jak na člověka působí barvy a jak barvy ovlivňují vnímání grafiky. Naučíte se zvolit správné barvy pro váš projekt a jakým způsobem využít barevného kontrastu. Reklama a triky V neposlední řadě se naučíte několik triků z grafické praxe v programech Adobe Photoshop a CorelDRAW.

Kontaktní osoba

Vít Straka
+420 602 323 906
marketing@nicom.cz

Hodnocení




Organizátor