Internetová reklama a marketing I.

Přišli jste pozdě, tento kurz už není aktuální... :-(

Přejít na seznam:

Popis kurzu

Podle nejnovějších statistik až 92% lidí s připojením k internetu nakupuje on-line. Stále více firem zde nachází své zákazníky. Přesto je při vedení internetového marketingu většina firem a podnikatelů zcela závislá na specializovaných reklamních agenturách. Přitom stačí získat základní přehled o fungování internetové reklamy, a nutnost konzultací s drahými specialisty je ta tam.

Cílová skupina

Naprostá většina obchodu na internetu začíná na některém z vyhledávačů: v českém prostředí hlavně na Seznamu nebo na Google. Jedním z nejdůležitějších pojmů internetového marketingu je SEO (Optimalizace pro vyhledávače). V kurzu se dozvíte, jaké techniky Vás mohou dostat na první místa ve vyhledávačích, a naopak jakých častých chyb se vyvarovat. Základní SEO analýzu Vašeho webu, která by Vás mohla stát až desetitisíce korun, zvládnete udělat sami. PPC reklamou můžete velmi lehce a efektivně oslovit zákazníka, který právě hledá Váš produkt. A platíte pouze v případě, že zákazník na Vaši reklamu klikne. Další možnost zviditelnění ve vyhledávačích je tzv. PPC reklama (Seznam Sklik, Google AdWords atd.). Jde o velmi efektivní způsob získávání potenciálních zákazníků, u kterého platíte až v případě, kdy se zákazník dostane na Vaše stránky. V rámci kurzu si vyzkoušíte, jak během několika minut vytvořit efektivní PPC kampaň. Také PPC reklama se často deleguje na externí firmy a specialisty, přestože to mnohdy vůbec není nutné. V kurzu internetové reklamy se naučíte, jak založit PPC kampaň v Google AdWords a Seznam Sklik, a jak ji prosadit co nejvýše. Přivést na Vaši stránku více návštěvníků je pouze půl práce. Nejde přeci jen o návštěvnost, ale hlavně o objednávky, nákupy, telefonáty, atd. Přesto jsme často svědky toho, že webové stránky svým potenciálním klientům vysloveně házejí klacky pod nohy. Proto se v kurzu zaměřujeme i na tzv. použitelnost a efektivitu Vašich internetových stránek, bez které Vám budou zákazníci zcela zbytečně utíkat jinam. Zjistit, jaká kampaň je účinná a jaká nikoliv, je na internetu neskutečně snadné. Stejně tak lze například zjišťovat, odkud přicházejí lidé, kteří nakupují určitý produkt, nebo v které fázi objednávky Vám utíká nejvíce lidí. V kurzu si projdeme celosvětově nejoblíbenější nástroj měření návštěvnosti – Google Analytics, který je zdarma. Důležitou součástí kurzu jsou Vaše konkrétní dotazy. Přicházíte přeci na kurz hlavně s konkrétními problémy svých existujících (nebo plánovaných) stránek.

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Vít Straka
mobil: +420 602 323 906
e-mail: marketing@nicom.cz

Adresa
Smetanova 3, 602 00 Brno

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: +420 541 240 336
mobil: +420 602 323 906
e-mail: straka@nicom.cz
web: www.nicom.cz

Adresa
NICOM, a.s.
Smetanova 3, Brno Zobrazit na mapě