C.Q.M., spol. s r. o.
C.Q.M. od svého založení v roce 1995 uplatňuje při spolupráci se svými zákazníky starou, známou a stále platnou zásadu:
„Nedávejte hladovému rybu, naučte ho ryby chytat.“
Výsledkem spolupráce je proto stav, kdy náš zákazník sám dokáže:
- snižovat své vnitřní ztráty (a tím zvyšovat svůj zisk)
- identifikovat a odstranit zbytečné činnosti
- odstranit samoúčelné a zbytečné „papírování“
- lépe komunikovat se svými spolupracovníky a externími dodavateli
- motivovat spolupracovníky
- včas identifikovat reálné problémy a tyto problémy řešit
- pomocí analýzy rizik včas identifikovat potenciální problémy a tyto problémy řešit
- identifikovat a splnit požadavky a očekávání všech svých zainteresovaných stran
Od svého založení v roce 1995 klade C.Q.M. důraz nejen na „pouhé“ definování a dokumentování systému řízení organizace, ale především na efektivní řízení všech procesů, tj. na schopnost organizace včas identifikovat potřebu změny a umět na tuto změnu přiměřeně zareagovat.
Tento svůj přístup jsme nyní formulovali do tří priorit – tematických oblastí, ve kterých nabízíme své vzdělávací, konzultační a poradenské služby:
- Integrovaný management
- Management změny
- Prevence
Podrobné informace najdete na našich webových stránkách.