Detail kurzu

Zásady telefonické komunikace

Agentura ÁMOS

Popis kurzu

Poskytnout základní teoretické znalosti z oblasti psychologie osobnosti a praktické komunikační dovednosti umožňující vytváření efektivních vztahů se zákazníky po telefonu. Naučit vybraným metodám práce se zákazníkem, zaměřeným na pozitivní vztah.

Obsah kurzu

  • Efektivní komunikace jako součást úspěšnosti organizace či profesní skupiny a projev její kultury
  • Základní zásady mimoslovní komunikace po telefonu –  pozitivní a negativní projevy mimoslovní komunikace po telefonu /modulace hlasu, vycpávková slova, barva hlasu, tempo řeči…/
  • Navazování kontaktů prostřednictvím telefonu – zahájení a struktura rozhovoru
  • Základní pravidla a zásady pozitivní verbální komunikace, schopnost naslouchat, empatie
  • Nejčastější komunikační chyby v telefonu a jak se jich vyvarovat, kladení vhodných otázek, struktura telefonického rozhovoru
  • Zvládání emocí /vlastních i zákazníků/, možné předcházení obtížným a konfliktním situacím
  • Cvičení, modelové situace

Cílová skupina

Obchodním zástupcům, prodejcům, asistentkám a sekretářkám, pracovníkům obchodních úseků a servisních oddělení a všem ostatním, kteří se chtějí v komunikaci po telefonu zdokonalit.

Hodnocení




Organizátor