Detail kurzu
Zásady telefonické komunikace
Agentura ÁMOS
Popis kurzu
Poskytnout základní teoretické znalosti z oblasti psychologie osobnosti a praktické komunikační dovednosti umožňující vytváření efektivních vztahů se zákazníky po telefonu. Naučit vybraným metodám práce se zákazníkem, zaměřeným na pozitivní vztah.
Obsah kurzu
- Efektivní komunikace jako součást úspěšnosti organizace či profesní skupiny a projev její kultury
- Základní zásady mimoslovní komunikace po telefonu – pozitivní a negativní projevy mimoslovní komunikace po telefonu /modulace hlasu, vycpávková slova, barva hlasu, tempo řeči…/
- Navazování kontaktů prostřednictvím telefonu – zahájení a struktura rozhovoru
- Základní pravidla a zásady pozitivní verbální komunikace, schopnost naslouchat, empatie
- Nejčastější komunikační chyby v telefonu a jak se jich vyvarovat, kladení vhodných otázek, struktura telefonického rozhovoru
- Zvládání emocí /vlastních i zákazníků/, možné předcházení obtížným a konfliktním situacím
- Cvičení, modelové situace
Cílová skupina
Obchodním zástupcům, prodejcům, asistentkám a sekretářkám, pracovníkům obchodních úseků a servisních oddělení a všem ostatním, kteří se chtějí v komunikaci po telefonu zdokonalit.